قطعیت به بن بست رسیدن سیاست‌های دروغین آمریکا در مقابل ایران

۱۸م دیماه ،

کنعانی‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: سیاست آمریکا در قبال ایران، ایجاد مانع از خارج و مذاکره برای رسیدن به نتایج دلخواه بوده اما اتخاذ اینگونه سیاست‌ها راه به جایی نخواهد برد.

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحریم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا اظهار داشت: سیاست آمریکا در قبال ایران، ایجاد مانع از خارج و مذاکره برای رسیدن به نتایج دلخواه بوده اما اتخاذ اینگونه سیاست‌ها راه به جایی نخواهد برد.

وی تصریح کرد: تحریم‌های تازه آمریکا علیه رسانه جمهوری اسلامی ایران، حاکی از ناتوانی آنها در قبال واقعیت‌ها بوده از این‌رو سعی دارد با حذف شبکه‌های ماهواره‌ای جمهوری اسلامی ایران، موقعیت چشمگیر کشورمان را در حل معادلات منطقه‌ای و بین المللی تحت‌الشعاع قرار دهد.

کنعانی مقدم با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ افزود:  نفوذ لابی صهیونیسم در برنامه‌های طرف غربی سبب شده مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه ۱+۵ به نتیجه مطلوبی دست پیدا نکند.

وی در ادامه با اشاره به بحران سوریه اظهار داشت: قطعا جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات آتی خود با گروه ۱+۵ مسئله سوریه را مطرح خواهد کرد و طرف غربی به خوبی می‌داند که کشورمان قدرت تعامل و بازدارندگی بسیاری در منطقه دارد.

این کارشناس سیاست خارجی خاطر نشان کرد: اقتدار روز افزون ملت ایران در برابر تحریم‌ها مشت محکمی به دهان دشمنان جمهوری اسلامی ایران زده و آن‎‌ها را در دستیابی به اهداف شوم خود مایوس کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.