قطع غیر قانونی درخت در بزرگراه شهید باکری/ عکس و مطلب ارسالی خوانندگان

 

فرید ضمن ارسال تصاویر نوشت:

در نزدیکی محلی زندگی ما در آدرس تهران- بزرگراه شهید باکری – خیابان شربیانی – جنب بازار میوه تره بار شهید باکری، غرفه داران بازار تره بار یک درخت چنار را به طور غیر قانونی قطع کردند.
در ساعت ۱۸ روز جمعه غرفه داران اقدام به بریدن تنه در خت چنار کردند و سعی داشتند با هل دادن، درخت را بشکنند. بعد از اینکه با ۱۳۷ تماس گرفتم مامورین شهرداری در محل حاظر شدند و مانع قطع درخت شدند. بعد از یک ساعت که مامورین شهرداری محل رو ترک کردند دوباره غرفه داران دست به کار شدند که دوباره با ۱۳۷ تماس گرفتم و باز مامورین شهرداری برگشتند و مانع کندن درخت شدند اما یکی از مامورین شهرداری به غرفه داران گفت: درخت را شب بکنید که ما نباشیم.
  ساعت ۹ دوباره غرفه داران دست به کار شدند و درخت را با سیم به یک ون دلیکا بستند و درخت بیچاره که تنه اش اره شده بود دیگر دوام نیاورد و شکست و تماس سه باره من با ۱۳۷ بی فایده بود و کسی برای جلوگیری از طرف شهرداری نیامد.
متاسفانه درختی که این شهر آلوده خیلی بیشتر از یک بازار تره باز بهش نیاز دارد را قطع کردند.

===

شما هم می توانید مطالب، عکسها و فیلم های تولیدی خود را برای ما به آدرس shoma@khabaronline.ir ارسال کرده تا آنرا با نام خودتان منتشر کنیم.

لطفا فیلم ها بیشتر از ۵ مگابایت نباشد و ترجیحا در فرمت اف.ال.وی .flv ارسال کنید. همچنین عرض هر عکس حداکثر ۵۰۰ بوده و حجم عکس بیشتر از ۱۰۰ کیلوبایت نباشد. مطالب خود را نیز در قالب مایکروسافت ورد به صورت ضمیمه ارسال کنید.

/۵۶۵۶
 

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.