قطع فرکانسهای شبکه های ایران خدمتی دیگر به صهیونیستها

به گزارش خبرگزاری مهر، رادیو اوستن نروز در تحلیلی با اشاره به اقدام شرکت یوتل ست(ماهواره هاتبرد پخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران را قطع کرد. بر این اساس یوتل‌ست با هدف جلوگیری از پخش اخبار شبکه‌های ایرانی به شرکت آرکیوا، سرویس‌دهنده پخش ماهواره‌ای هات برد دستور داده تا از روز دوشنبه ۲۴ مهر (۱۵ اکتبر) فرکانسی را که این شبکه‌ها روی آن پخش می‌شدند، قطع کند).

درباره قطع برنامه های شبکه پرس تی وی و برخی دیگر از شبکه های ایرانی بر روی هات برد آن را در نتیجه فشار لابی اسرائیلی دانسته است.

رادیو اوستن گزارش داد: پرس تی وی بینندگان زیادی در اروپا، آفریقا و آسیا دارد. این شبکه ایرانی به همراه دیگر شبکه های ایرانی از جمله العالم توانسته اند با دعوت از شخصیتهای عربی و غربی تحولات منطقه را به شکل واقعی برای بیننده غربی و عربی تشریح کنند.

در این گزارش آمده است: شبکه های ایرانی تنها شبکه هایی هستند که به تشریح حوادث بیداری اسلامی و اقدامات نظامیان اسرائیلی علیه فلسطینی ها در غزه بدون تحریف می پردازند.

رادیو اوستن نروژ تصمیم شرکت یوتل سات علیه شبکه های ایرانی را تصمیمی سیاسی که از سوی کشورهای غربی دوست اسرائیل و ضد ایران اتخاذ شده است توصیف کرده است.

در این گزارش آمده است : این اقدامات، مضحک بودن ادعاهای غرب درباره آزادی بیان در غرب را بیش از پیش آشکار می کند.

رادیو اوستن گزارش داد: ناظران بر این باورند که دستاوردهای شبکه های ایرانی علیه شبکه های غربی و عربی همپیمان با رژیم صهیونیستی در پشت پرده تصمیم شرکت یوتل است.

در این گزارش آمده است : پس از پارازیتهای متوالی در برنامه های پرس تی وی و و العالم برای جلوگیری از پخش حقایق شرکت یوتل ست تحت فشارهای اسرائیل، آمریکا و انگلیس این تصمیم را گرفته است و این با ادعای های کشورهای غربی درباره آزادی بیان در تضاد و در زمینه آزادی بیان اقدامی غیرقانونی است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.