قلب دفاع و قفسه سینه مازیار؛غایب بزرگ دربی

بالاخره نصیحت ها و حرف های کیروش به پورغلامی کار دست مازیار زارع داد. ملوان پس از دریافت دو گل از نفت تهران سعی داشت برای جبران نتیجه از هافبک های خود کاسته و به مهاجمین بیفزاید و به همین جهت از مازیار زارع در قلب دفاع تیم استفاده نمود.
در روزی که بسیاری از مدافعان میانی ملوان مصدوم بودند پورغلامی به نصایح کیروش گوش داد و از مازیار زارع در قلب خط دفاعی استفاده نمود. در جریان بازی دو تیم ملوان و نفت و در دقیقه ۷۳ هنگامی که توپ توسط هافبک های نفت در پشت سر دفاع ملوان ریخته شد ایمان موسوی با توانست پشت سر مازیار زارع صاحب توپ گردد و با پشچنکو تک به تک گردد و توپ را از بالای سر پشچنکو رد و گل به ثمر برساند اما پشچنکو با برخورد به مازیار زارع باعث بیهوشی وی شد . در این لحظه مازیاز را را به بیرون از زمین انتقال دادند. مازیار زارع در برخوردی که با پشچنکو داشت به تشخیص پزشکان به علت برخورد پای پشچنکو با سر و سینه وی احتمال شکستگی در قفسه سینه او داده شد و آمبولانس حاضر در ورزشگاه برای اعزام وی به بیمارستان مهیا شد در همین لحظات بود که ملوان توانست صاحب یک ضربه پنالتی گردد و بعد از آن اصرار زارع بر ورود به میدان آغاز گردید تا بتواند به میدان برگردد اما فقط چند لحظه پس از ورود وی به زمین مسابقه دوباره وی نقش بر زمین و راهی بیماریتان شد به گفته پزشکان او در ناحیه سر و قفسنه سینه دچار شکستگی نشده است اما باید تحت مراقبت بوده و ۲۴ ساعت را در بیمارستان شهر انزلی سپری نماید.
وی بعد از ظهر امروز پس از انجام سی تی اسکن و مشاهده هیچگونه شکستگی در قفسه سینه اش از بیمارستان مرخص شد اما او به احتمال بسیار زیاد دربی گیلان را به دلیل این آسیب دیدگی از دست خواهد داد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.