قلب قهرمان سال، نام دیگر مبارزان بیماری ابولا +عکس

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۷۲۷۱۲

قلب قهرمان سال، نام دیگر مبارزان بیماری ابولا +عکس

از سوی مجله تایم انتخاب شد؛

قلب قهرمان سال، نام دیگر مبارزان بیماری ابولا +عکس

خبرگزاری ممتاز: بیماری مهلک ابولا و تمام کسانی که برای مبارزه با این بیماری تلاش می کنند، چهره برتر سال از دیدگاه مجله تایم شدند.

پنجشنبه ۲۰ آذر – ۱۰:۴۷

به گزارش ایمنا، هر سال و در آخرین روزهای سال میلادی، مجله تایم یک چهره را به عنوان چهره خبری سال انتخاب می کند. امسال و با توجه به شیوع بیماری مرگبار ابولا این نشریه، پزشکان، پرستاران، محققان و داوطلبانی که به مناطق درگیر ویروس مهلک ابولا رفتند و در تلاش‌اند تا مانع گسترش بیشتر بیماری و درمان مبتلایان شوند، چهره‌ سال ۲۰۲۴ مجله‌ی “تایم” شدند. تایم آن‌ها را “قلب قهرمان سال” نامید. چهارشنبه (۱۰ دسامبر) “چهره‌ی سال ۲۰۲۴” مجله‌ی تایم معرفی شد.
همه‌ی آن‌ها که به جنگ ویروس مهلک ابولا و اپیدمی این بیماری مرگ‌آفرین رفتند، به عنوان “چهره‌ سال ۲۰۲۴” انتخاب شدند.
به گزارش دویچه وله “تایم” تاکید می‌کند که همه‌ی پزشکان، پرستاران، محققان و داوطلبان که حاضر شدند با آگاهی به خطر ابتلا به این ویروس کشنده به مناطق درگیر اپیدمی ابولا روند و با گسترش هرچه بیشتر آن مقابله کنند و برای نجات جان مبتلایان بکوشند، چهره‌ ماندگار سال‌اند.
نانسی گیبز، سردبیر “تایم”، در مقاله‌ای که درباره‌ی چرایی این انتخاب نوشت، افرادی را که به کمک مبتلایان به ابولا رفتند “قلب قهرمان” سال نامید.
او در یادداشت خود با تاکید بر این‌که تقریبا همه‌ی دولت‌ها و کشورها و نهادهای بین‌المللی متولی در مبارزه با اپیدمی ترسناک ابولا در سال ۲۰۲۴ ناموفق بودند، پرستاران و پزشکان و داوطلبانی را که به جای دست روی دست گذاشتن، عازم مناطق درگیر ویروس شدند، ستایش کرد.

Share/Save/Bookmark

– .
Want something else to read? How about ‘Grievous Censorship’ By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed’s Blog

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.