قلعه‌نوعی: از پرسپولیس نمی‌ترسم/ برای پیروزی به میدان می‌رویم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۲/آذر/ – ۱۶:۰۲ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا پیش از دربی ۷۹

خبرگزاری : سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این مطلب که ترسی از پرسپولیس ندارد، گفت: تنها برای پیروزی راهی میدان می‌شوم.

امیر قلعه‌نوعی در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، پیش از برگزاری دربی ۷۹ و قبل از ورود به استادیوم آزادی ضمن بیان این مطلب که نگران از دست دادن رکورد خود نیستم، گفت: هدف اصلی من و تک تک بازیکنان استقلال در این دیدار این است که در پایان ۹۰ دقیقه با پیروزی میدان را ترک کنیم و برنده این دیدار باشیم.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: نمی‌توان حساس و خاص بودن این دیدار را نادیده گرفت، اما نباید اجازه دهیم حواشی این مسابقه روی کیفیت فنی آن تاثیر بگذارد.

قلعه‌نوعی پرسپولیس را تیم خوبی دانست و گفت: به خوبی می‌دانیم که بازی سختی پیش رو خواهیم داشت و از حساسیت‌های آن آگاه هستیم به همین دلیل تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

وی از هوادارن خواست که تیم محبوب خود را حمایت کنند، همچنین اظهار کرد: هواداران استقلال باید برای ما دعا کنند تا ما به لطف خدا و تلاش بازیکنان نتیجه خوبی کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی تیم استقلال در پایان گفت: خدا گواه است که دوست ندارم این دربی هم مساوی شود. مردم خسته شده‌اند و دوست دارند پیروزی تیم خود را ببینند. امیدوارم این دیدار بر خلاف دربی های اخیر برنده داشته باشد و مساوی تمام نشود.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Mukesh:

    I read your ponstig and was jealous

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.