قلعه‌نویی:جباری از هفته سوم بازی می‌کند

 امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین تیم استقلال در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که رویانیان اعلام کرده پرسپولیس در ماه رمضان در بازی‌های لیگ شرکت نمی‌کند، گفت:‌ خدمت آقای رویانیان ارادت دارم ولی ما چیزی که قانون مشخص می‌کند را اجرا خواهیم کرد.

 وی افزود: به نظرم دوستان سازمان لیگ حتما اجازه گرفتند و از علما سؤال پرسیدند و تصور می‌کنم که در کشورهای عربی هم بازی‌ها انجام می‌شود. در سال ۸۷ میلادی هنگامی که در قطر بازی می‌کردم در ماه رمضان مسابقات برگزار می‌شد. با احترام به آقای رویانیان هرچه قانون بگوید انجام می‌دهیم.

 سرمربی تیم استقلال در مورد گران شدن بلیط بازی‌های لیگ دوازدهم گفت:‌ تمام سرمایه‌های این فوتبال مردم هستند و ما باید کاری کنیم که مردم به ورزشگاه‌ها بیایند. در کشورهای عربی برای آنکه ۵۰۰ نفر را به استادیوم بکشند ماشین جایزه می‌دهند و ما این سرمایه که مردم هستند را داریم و باید به آنها خدمات رفاهی بدهیم. اگر بلیت بازی‌ها گران شود دردی دوا نمی‌کند و باید به فکر راه‌حل دیگری بود.

 سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که هنکه مجدداً اعلام آمادگی کرده تا به استقلال برگردد، گفت: هنگامی که به استقلال آمدم از فتح‌الله‌زاده پرسیدم که هنکه کجاست و ایشان گفتند من هم تعجب می‌کنم چرا هنکه به ایران نیامده است.قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا کار نکونام با استقلال تمام شده یا خیر، پاسخ داد: ‌امیدوارم که کارش با استقلال تمام شده باشد.

 یکی از خبرنگاران پرسید آیا شما قول قهرمانی آسیا را داده‌اید که قلعه‌نویی پاسخ داد: من اصلا چنین قولی ندادم و هیچ مربی عاقلی این کار را نمی‌کند. تیم ما توانایی و پتانسیل این را دارد که نتایج خوبی کسب کند اما من هیچ جا قول قهرمانی نداده‌ام و اینجا هم می ‌گویم که قولی نمی‌دهم.

 یکی دیگر از خبرنگاران گفت:‌ آیا شما مسئولیت جباری را قبول کرده‌اید، که قلعه‌نویی پاسخ داد:‌ وی جزو سرمایه‌های این مملکت است و در چارچوب باشگاه حرکت می‌کند. متاسفانه یک روزنامه تیتر زده که جباری با ۴۰ دقیقه تاخیر نزد من آمد. همه دوستان خبرنگاران شاهد بودند که ما دنبال چنین مسائلی نیستیم و ناراحتم که چرا دروغ می‌نویسند. من با او پیش از این جلسه داشتم و تلفنی هم حرف‌هایم را با هم زدیم. مگر قرار است هر کسی به تمرین می‌آید اول نزد من بیاید و سراغ من را بگیرد و سلام و علیک کند؟

 وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری و اینکه آیا او هفته اول بازی می‌کند، گفت:‌ به مربی بدنساز استقلال برنامه دادیم تا با جباری کار کند و این بازیکن نیاز به ۳ هفته زمان دارد تا آماده شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.