قلعه‌نویی:کار ما تازه آغاز شده است

۱۷فروردین۱۳،

به گزارش فارس، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در خصوص پیروزی تیمش مقابل الهلال در ریاض اظهار داشت:ما بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و الهلالی ها قبل از بازی هر کاری انجام دادند تا برنده از زمین خارج شوند.

وی افزود: متاسفانه پیش از بازی استادیوم را عوض کردند و مکان بازی را به داخل شهر تغییر دادند و این همه کارشکنی را تا به حال از عربستانی ها ندیده بودم. انصافا در این همه سال اینقدر توسط عربستانی ها اذیت نشده بودم اما ما با میهمان نوازی در تهران آنها را شرمنده خواهیم کرد.

قلعه نویی در خصوص اینکه این پیروزی می تواند در صعود استقلال به دور بعد تاثیر گذار باشد گفت:من کمترین نقش را در این نتیجه داشتم و بازیکنان بیشترین تلاش را از خودشان نشان دادند اما استقلال در این بازی نشان داد تیم بزرگی است زیرا وقتی در آن شرایط از حریف عقب بیفتید سخت است که بتوانید بازی را برگردانده و برنده شوید.

وی تاکید کرد: ما می دانستیم الهلال روی ضربات ایستگاهی دچار مشکل است و در عمق دفاع می توان از روزنه های آنها عبور کرد به همین خاطر روی همین دو نقطه کار کردیم و به لطف خدا به گل رسیدیم.

سرمربی تیم استقلال با تعریف از بازیکنان تیم خود گفت: دست تک تک بازیکنانم را می بوسم که غیرت کردند و باز هم نشان دادند می توانند در روزهای سخت خود را نشان دهند. البته کار ما تازه آغاز شده زیرا دور برگشت بازی ها حساس تر است و قطعا الهلال در همین بازی تهران با تمام قوا به تهران می‌آید و به فکر گرفتن نتیجه خواهد بود.

وی در پایان گفت: تمریناتمان را آغاز خواهیم کرد تا برای دیدار حساس روز سه شنبه آماده شویم. امیدوارم مردم مثل بازی با سپاهان به ورزشگاه بیایند و از تیمشان حمایت کنند و ما هم با کسب نتیجه ای خوب حضور آنها را جبران کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.