قلعه‌نویی: داماش بهتر از ما بود

امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار تدارکاتی استقلال و داماش اظهار کرد: به نظر من داماش بهتر از ما بازی کرد. آن‌ها هم از نظر ایجاد موقعیت هم پاسکاری با برنامه‌تر بودند ضمن اینکه از تیم ما به دلیل اینکه به نوعی به سه قسمت تقسیم شده نباید توقع زیادی می‌داشتیم.

قلعه‌نویی درباره دیدار استقلال و راه آهن که قرار است در ورزشگاه تختی برگزار شود گفت: ما میهمان هستیم و راه آهن میزبان است. طبیعتا بهتر است که این بازی در آزادی برگزار شود چرا که راه آهن هم تیمی است که خوب بازی می‌کند و زمین بازی می‌تواند در کیفیت کار دو تیم تاثیرگذار باشد. به هر حال در هر زمینی که سازمان لیگ بگوید بازی می‌کنیم.

سرمربی استقلال درباره ترکیب جدید هیات مدیره استقلال و اظهار نظر اعضای جدید مبنی بر اینکه نمی‌توانند به استقلال کمک مالی کنند گفت: من مسئول فنی هستم و درباره مسائل فنی صحبت می‌کنم. تیم‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس نباید با مشکلات مالی روبه‌رو باشند. اگر مشکلات مالی نباید برطرف شود پس چه چیزی باید حل شود؟ معتقدم اگر می‌گذاشتند فتح‌الله‌زاده کارش را انجام می‌داد و از اسپانسر ۲۰ میلیارد و ۱۰ میلیاردی صحبت نمی‌کردند، زمان از او گرفته نمی‌شد و می‌توانست کارش را انجام دهد. سال گذشته تا این زمان باشگاه به بازیکنان مبلغی هم پرداخت کرد اما امسال به دلیل اینکه زمان از فتح‌الله‌زاده گرفته شد، این مسئله انجام نشد.

قلعه‌نویی در ادامه بیان کرد: همه تیم‌ها تاکنون پولی را دریافت کرده‌اند و آن‌هایی هم که می‌گویند هنوز چیزی نگرفته‌اند حدود ۳۰ ـ ۴۰ درصد مبلغ قراردادشان پرداخت شده است. این مسئله زمانی حادتر می‌شود که می‌بینیم تیم رقیب پول خوبی گرفته است. اگر استقلال و پرسپولیس هر دو با مشکل مالی مواجه بودند، این مسئله راحت‌تر بود. در حال حاضر باید مشکلات مالی ما حل شود.

وی درباره دیدار با راه‌آهن و بازیکنانی که در اختیار نخواهد داشت گفت: فکر می‌کنم تنها سیاوش اکبرپور و حنیف عمران‌زاده را در اختیار نداشته باشیم و سایر بازیکنان آماده بازی هستند. جانواریو و حیدری هم مشکل خاصی ندارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.