قلعه‌نویی: نیمه اصلی بازی باقی مانده است

۲۵اردیبهشت،

  امیر قلعه نویی بعد از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش مقابل الشباب امارات گفت: الشباب تیمی است که در دور اول مسابقات خوب ظاهر شد و مسابقه آخرش را برده است.

به گزارش فارس، وی افزود: خدارا شکر می کنم که ۴ گل زدیم اما هنوز نیمه دوم این بازی که در تهران انجام می شود باقی مانده است. ما باید در تهران از الشباب پذیرایی کنیم. خوشحالم که از یک بازی سخت ۳ امتیاز را گرفتیم. البته از میهمان نوازی طرفداران تشکر می‌کنم.

وی افزود: جا دارد از تماشاگران  تشکر کنم که در ایران اصطلاحی داریم که به آن ها یار دوازدهم می گوییم. مطمئن باشید اگر چنین بازی در این سطح در ایران برگزار می شد ورزشگاه پر می شد اما امروز تماشاگران حمایت خوبی از ما داشتند می خواهم گله‌گی از زمین بازی داشته باشم. این زمین نسبت به زمین های دیگر امارات کیفیت خوبی نداشت.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که تصور زدن ۴ گل را می کرد، اظهار داشت: سوال بسیار خوبی بود. ما در شرایط بسیار بدی گل خوردیم و وقتی این اتفاق می افتد تمرکزمان از بین می رود بین دو نیمه به بازیکنان گفتم این تیم آسیب پذیر است اول گل دوم نخوردید و به بازی سرعت دهید آن زمان است که می توانیم بازی را ببریم. در ایران وقتی مترجم ترجمه می کند. از چیزی که ما صحبت می‌کنیم بیشتر عنوان می‌کنند اما تعجب می‌کنم خیلی زود حرف‌ها را تمام می‌کنند!


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.