قلعه‌نویی:روی اشتباه بچگانه صادقی گل خوردیم/”منم”ها روی این باخت تاثیر داشتند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – قلعه نویی می گوید این برد لیاقت استقلال خوزستان و مردم اهواز بود.

به گزارش ممتاز؛امیر قلعه نویی پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: «اول به عبدالله ویسی و سپس به بازیکنانش و سوم به مردم خوب اهواز تبریک می گویم که این برد لیاقت آن‌ها بود. آن‌ها بهتر از ما بازی کردند.»او این را گفت و ادامه داد:«روی اشتباه بچه گانه امیر حسین صادقی گل خوردیم.البته ما قبل از اینکه گل اول را بخوریم خوب بازی می کردیم.در ضمن مصدومیت بیک زاده هم در روند بازی بی تاثیر نبود.»
قلعه نویی با بیان اینکه خط میانی استقلال خوزستان بسیار خوب بازی کرد ادامه داد:«ایمان مبعلی نمایش خوبی داشت.او نشان داد که می تواند همچنان یکی از بهترین بازی سازهای فوتبال ایران باشد. ما استقلال خوزستان را دست کم نگرفتیم. امروز روز بد ما بود.»
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی را به سبب دو اخطاره بودن به اهواز نیاورد،هم این واکنش را نشان داد:« مجیدی در بازی با راه آهن مصدوم شده بود، این حرف‌ها درست نیست، مجیدی ان‌شاءالله به داربی می‌رسد.»
قلعه نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که وضعیت بیک‌زاده و لاوره در چه شرایطی است،گفت:« بیک‌زاده دچار کمی شکستگی شده ولی باید به تهران برویم تا همه چیز حل شود. لاوره هم بازیکنی حرفه‌ای است و به قراردادش می‌خواهد برسد. باید ببینیم در ادامه چه می‌شود.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.