قلعه‌نویی: این حرکت از نکونام بعید بود

۵ م دیماه ،

سرمربی استقلال گفت، مشکل جواد نکونام داخل‌ خانوادگی بوده و ارتباطی به بستن بازوبند کاپیتانی ندارد اما شرکت‌ نکردن در تمرین‌ها را نمی‌پسندم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی استقلال تهران و آلومینیوم هرمزگان گفت: با شناخت مناسبی از تیم آلومینیوم به بندرعباس آمده‌ایم و می‌دانم که تیم‌های میثاقیان فیزیکی و درگیرانه بازی می‌کنند. او در هر شهری منشاء خیر و ایجاد شور و نشاط در بین هواداران بوده است.

وی ادامه داد: برای این بازی برنامه ویژه‌ای اتخاذ شده و با آنالیز مناسبی که از بازی‌های آلومینیوم صورت گرفته، سعی در شکست این تیم داریم. هر چند آلومینیوم نیم فصل دوم با جذب چند مهره تازه به طور حتم با آلومینیوم نیم فصل اول تفاوت دارد.

سرمربی استقلال همچنین دربارهٔ شرکت نکردن جواد نکونام در تمرین‌های استقلال عنوان کرد: بنده به هیچ وجه شرکت نکردن در تمرین‌ها را نمی‌پسندم. این حرکت از جواد نکونام بعید بود اما باید اعلام کنم این مشکلات هیچ ارتباطی به باشگاه استقلال ندارد.

وی همچنین به بحث‌های ایجاد شده دربارهٔ بستن بازوبند کاپیتانی در استقلال اشاره کرد و گفت: استقلال در سه جبهه به میدان می‌رود و کار بسیار دشواری دارد. نباید بر سر مسائل جزئی همچون بستن بازوبند کاپیتانی اتحاد بین بازیکنان از بین برود.

قلعه‌نویی با اشاره به این‌که جی‌لوید ساموئل را به سبب محرومیت و میثم بائو و هاشم بیگ‌زاده را به سبب مصدومیت در اختیار ندارد، افزود: با تقویت تیم در پست‌هایی که مشکل داشتیم، استقلال بهتری را در نیم فصل دوم خواهید دید که به طور حتم برای قهرمانی می‌جنگد.

خبرها از حضور فرهاد مجیدی در بندرعباس حکایت دارد ولی امیر قلعه‌نویی دربارهٔ صدور کارت بازی این بازیکن ابراز بی‌اطلاعی کرد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.