قلعه‌نویی: باید مجسمه من را بسازند!

امیر قلعه‌نویی معتقد است اگر قرار باشد در استقلال از کسی قدرانی کنند باید مجسمه امثال او را بسازند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتبال استقلال که در نشست خبری قبل از بازی با صبای قم صحبت می‌کرد، تصریح کرد: هر وقت استقلال پول ندارد و مشکل دارد به سراغ من می‌آید و مشکلات همیشه برای من بوده و به خاطر این تیم بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران را کنار گذاشتم و اگر بنا به بیانیه دادن باشد من باید غم نامه بنویسم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی در رابطه با خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: اعتقاد دارم هر کسی هفت ساعت برای این استقلال زحمت کشیده باشد باید از او قدردانی شود، اما باید یاد بگیریم که استقلال و ایران را دوست داشته باشیم و تنها خودمان را نبینیم. من خوشحالم که در زمان من دو بازی خداحافظی برای بچه‌های استقلال گذاشته شد و این نشان می‌دهد که به این مسایل خیلی اهمیت می‌دهم. اما چرا این روزها کسی نام اصغر حاجیلو که بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ استقلال بوده را فریاد نمی‌زند؟ اگر قرار باشد بازیکنی برای تیم زحمت کشیده و کنار گذاشته شود و این جنجال‌ها به وجود آید، پس تاکنون “دل پیرو” باید خودکشی می‌کرد و رائول هم خودش را در میدان مادرید به دار می‌آویخت.

وی درباره بازی با صبا بیان کرد: در تیم صبا از زمان ویسی فونداسیون خوبی به وجود آمده است و خصوصا خط هافبک و فوروارد خطرناکی دارند، اما اگر ما بتوانیم وسط میدان را از آنها بگیریم در بازی فردا (یکشنبه) موفق خواهیم شد. بازی سختی را مقابل صبا داریم و این تیم بسیار خطرناک است.

قلعه‌نویی افزود: در بازی با نفت نشان دادیم که تیم به آن روح بزرگی خود نزدیک می‌شود، چون گل خوردن و جبران آن کار بسیار سختی است که ما توانستیم این کار را انجام دهیم و در بازی فردا هم می‌خواهیم با پیروزی بر این بازی با صدر جدول زیاد فاصله نگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جدایی زندی گفت: زندی پسر خوبی است، اما وقتی دیدم آن قابلیتی را که باید داشته باشد ندارد که این قضیه شاید به مسایل روحی و روانی باز می‌گشته اجازه دادیم که از استقلال جدا شود، چون پیشنهاد خوبی هم داشت.

وی همچنین درباره جدایی ساموئل گفت: هنوز پیشنهادی به ما داده نشده است و ما تا نیم فصل از او استفاده خواهیم کرد، اما اگر پیشنهادی از سوی مدیر برنامه‌های او مطرح شود، منافع بازیکن و باشگاه را در نظر می گیریم و در مورد او تصمیم گیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مصدومیت مجتبی جباری ، اظهار کرد: پریروز یک جراحی کوچک روی پای او انجام شد و فکر می‌کنم که مشکل او تا چهار هفته‌ دیگر برطرف شود و به خاطر زحمات تیم پزشکی از آنها تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی همچنین از ساختار حمله تیمش اظهار نارضایتی کرد و افزود: ما باید یاد بگیریم که از فوتبال خطی به ساختاری برسیم. همان طور که اسپانیا در جام ملت‌های اروپا با سیستم‌ چهار شش بازی می‌کرد و فوتبال شناوری را ارائه می‌داد ما هم باید بتوانیم به خوبی از کمک دفاع و حمله و برعکس آن استفاده کنیم که این روند از راه‌آهن شروع شد و آرام آرام برنامه‌های ما به نتیجه‌ می‌رسد.

وی همچنان تیم خود را امید اول قهرمانی دانست و اضافه کرد: چند مشکل داریم که دو ، سه تای آن فنی است که به مرور بهتر می‌شود، ‌اما عمده مشکلات ما مالی است که آقای فتح‌الله‌زاده و رضایی تلاش می‌کنند آن را برطرف کنند و چون فوتبال در لیگ با تورنمنت متفاوت است و در لیگ کیفیت تیم با شما حرف می‌زند به کیفیت استقلال بسیار امیدوارم و به همین دلیل تیم خود را امید قهرمانی می‌دانم.

وی افزود: من سه سال از استقلال دور بودم اما یک کلام درباره این تیم صحبت نکردم و اگر امسال هم قرار بود موضع بگیرم در باره رحمتی و جباری این کار را انجام می دادم و اعتقاد دارم باید این داستان‌ها و حرف‌ها را کنار بگذاریم و اگر دم از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم اخلاق حرفه‌ای را هم یاد بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حرمت شکنی‌ها در فوتبال ایران گفت: متاسفانه چند سال است که این مساله باب شده و من دلیل آن را حضور افرادی که هیچ ربطی به فوتبال ندارند و باید در جای دیگری باشند را می‌دانم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.