قلعه‌نویی: با ترکیب اصلی‌مان به مصاف کاسپین می‌رویم/ سرمربی کاسپین: از پیش بازنده نیستیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

 سرمربی استقلال می‌گوید برای کاسپین احترام بسیاری قائل است و این تیم را به هیچ وجه دست کم نمی‌گیرد.امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر کاسپین قزوین از رقابت‌های جام حذفی دربارهٔ این دیدار گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. ما برای حریف احترام بسیاری قائلیم. فیلمی از آن‌ها نتوانسته‌ایم پیدا کنیم اما یک آمار داریم. آن‌ها در دفاع تنها سه گل خورده‌اند و باید به آن‌ها احترام گذاشت. شاید یکی، دو تغییر در تیم‌مان داشته باشیم اما با ترکیب کامل به میدان می‌رویم. ما در این مدت چند جلسه تمرین خوب داشته‌ایم و دیدید که برابر سپاهان هم بازی خوبی را ارائه دادیم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. در این دیدار خسرو حیدری را به سبب اخراج در بازی سال قبل در اختیار نداریم.

 او در پاسخ به این سوال تکلیف بازیکن برزیلی استقلال چه شد اظهار کرد: امروز قرار است جواب نهایی را به ما بدهند. بحث در مورد قرضی یا کامل بودن این بازیکن است. امروز قرار است تکلف این بازیکن مشخص شود و خبرش به ما برسد.

 این در حالی است که یوسف نادریان ، سرمربی کاسپین قزوین هم گفت: استقلال یک تیم بزرگ در ایران و آسیا است. فردا برابر آنها به میدان می رویم. دیدار فردا یک بازی حذفی است. در جام حذفی همیشه شگفتی وجود دارد. ما می‌رویم که یک شگفتی در فوتبال ایران ایجاد کنیم.ما از دو ماه پیش که مشخص شد باید برابر استقلال به میدان برویم از انگیزه بالایی برخورداریم و برای بازی فردا کاملا آماده هستیم.

 او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش بازیکن لیگ برتری و غیر بومی هم دارد؟ عنوان کرد: بازیکن غیر بومی در تیم ما وجود دارد. فوتبال مرزی ندارد، اما بازیکن لیگ برتری نداریم. بازیکنان ما جوان و با انگیزه می باشند تا فردا نمایش خوبی را ارائه کنند.شک نکنید که ما تیم از پیش بازنده نخواهیم بود. درست است که درصد شانس‌ها بالا و پایین می‌شود ، اما ما به پیروزی در این دیدار هم امیدواریم.

سرمربی کاسپین در پایان با حمایت از هاشم بیگ زاده گفت: متاسفانه هجمه‌ای اخیرا علیه هاشم بیگ زاده شکل گرفته است که من از مردم می‌خواهم با منطق نسبت به آن صحبت کنند. همه بازیکنان برای تیم ملی تا این مرحله زحمت کشیده اند و بیگ زاده یکی از خوب‌های ماست. او بازیکنی با پتانسیل بالایی است و ما باید از همه بازیکنانمان که در جام جهانی حاضر می‌شوند حمایت کامل کنیم تا بتوانیم بازی‌های خوبی را در جام جهانی بگذاریم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.