قلعه‌نویی: با تمام نفرات بازی می‌کنیم / با هر کس که اصول را زیر پا بگذارد برخورد می‌شود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی استقلال می‌گوید تیمش به سه امتیاز مسابقه با استقلال خوزستان احتیاج دارد.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان گفت: «ما و استقلال خوزستان به امتیاز این مسابقه احتیاج داریم. ما به نتایج قبل این تیم نگاه نمی کنیم و برای اینکه صدرنشینی را حفظ کنیم، با تمام نفرات به میدان خواهیم رفت. کسب پیروزی در این دیدار اهمیت بسیاری دارد.»
قلعه‌نویی در مورد احتمال جدایی بعضی از بازیکنان استقلال گفت: «آقای ساکت می‌گفت به قطار در حال حرکت سنگ می‌اندازند. تا وقتی صدرنشین نبودیم این شایعات وجود نداشت اما حالا که صدرنشین شده‌ایم این حرف‌ها را می‌زنند. اگر به بازیکنی پیشنهادی داده می‌شود باید این پیشنهاد به دست باشگاه برسد. بحث نکونام هم از همین مسائل بود.»
سرمربی استقلال در مورد تونی بازیکن تازه تیمش گفت: «کارت بازی او فردا صادر می‌شود و مشکلی وجود ندارد.»
او در مورد جدایی پژمان منتظری هم گفت: «ما امسال مشکلات خاصی داشتیم. چند هفته است که با تمام وجود کار می‌کنیم و نتایج خوبی هم گرفته‌ایم. اگر اتفاقات اول فصل نمی‌افتاد عده‌ای از تیم نمی‌رفتند و مطمئنا می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم.»
قلعه‌نویی در مورد آرش برهانی هم گفت: «سرمربی قدرت اخراج بازیکن را ندارد. کادر فنی فقط می‌تواند یک بازیکن را ممنوع التمرین کند که ما این کار را انجام داده‌ایم. برهانی ۹۹ گل برای استقلال زده که اگر یک گل دیگر بزند صد گله می‌شود. این اتفاق بزرگی است. ما با هر کس که اصول را زیر پا گذارد برخورد می‌کنیم. با آرش هم برخورد کردیم و امیدواریم مشکل حل شود.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.