قلعه‌نویی در بستر بیماری

۲۱م اسفند ،

ممتازنیوز: تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب سرمربی و دو بازیکن این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم استقلال آخرین تمرین سنگین و تاکتیکی مهم خود را قبل از دیدار روز چهارشنبه مقابل العین امارات از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در حالی برگزار کرد که غیبت امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم شایعات بسیار بسیاری را در کمپ زنده‌یاد حجازی به وجود آورد.

هواداران تیم استقلال که در ابتدا نگران آخرین وضعیت خسرو حیدری و مهدی رحمتی بودند پس از اینکه متوجه شدند سرمربی استقلال در تمرین این تیم شرکت نکرده بسیار ناراحت شده و از تمامی اعضای کادر فنی و سرپرستی استقلال در خصوص عدم حضور قلعه‌نویی سؤال می‌پرسیدند.

اعضای تیم استقلال روز قبل را به طور کامل استراحت کردند و جالب اینجاست که قلعه‌نویی در تمرین روز بعد از بازی با تراکتورسازی هم شرکت نکرده بود.

خبرنگار فارس در خصوص عدم حضور قلعه‌نویی از اعضای کادر فنی و سرپرست تیم استقلال سؤال پرسید که همگی آنها متفق‌القول اذعان داشتند که نمی‌دانند که چرا قلعه‌نویی در تمرین شرکت نکرده است.

درحالیکه امروز در کمپ اختصاصی استقلال شایعه شده بود که سرمربی این تیم به خاطر مشکلات مالی ناراحت است و گلایه دارد اما پس از بررسی فراوان از نزدیکان قلعه‌نویی باخبر شدیم که وی به سبب بیماری و کسالت امروز هم نتوانسته در تمرین حاضر شود و در منزل به استراحت پرداخته است.

*خسرو حیدری و مهدی رحمتی که هنوز شرایطشان مشخص نشده جزو آسیب‌دیدگان استقلال محسوب می‌شوند که به نظر می‌رسد وضعیت حیدری برای دیدار روز چهارشنبه مبهم باشد اما به احتمال فراوان رحمتی می‌تواند در دیدار مقابل العین به میدان برود.

*دوربین شبکه ورزشی الجزیره با حضور در تمرین استقلال با چند بازیکن این تیم صحبت کرده و آخرین شرایط آنها را قبل از دیدار با العین جویا شد.

*یکی از هواداران معلول استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شد و با تک‌تک بازیکنان این تیم عکس یادگاری گرفت.

*شاهرخ بیانی، مهدی فنونی‌زاده، منصور پورحیدری و سیروس دین‌محمدی به همراه میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شدند.

*محور اصلی برنامه‌های تاکتیکی امروز بر عهده مجید صالح بود و کادر فنی برنامه‌هایی را برای آماده‌سازی این تیم جهت دیدار روز چهارشنبه در نظر گرفت. دویدن دور زمین، کار با توپ و فوتبال در نیمی از زمین در قالب تیم‌های سبز و نارنجی برنامه‌های امروز تمرین آبی‌پوشان بود.

*بازیکنان تیم استقلال فردا ساعت ۱۲ در هتل آکادمی حاضر خواهند شد و پس از صرف نهار به اردوی شبانه‌روزی می‌روند. این تیم آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با العین امارات فردا در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد و رسانه‌های گروهی تنها ۱۵ دقیقه می‌توانند از این تمرین پوشش داشته باشند.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و العین امارات روز چهارشنبه و در دومین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


..
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.