قلعه‌نویی: دنبال این هستیم تا دربی خاطره‌انگیز شود/ خدا را شکر یک نفر پیدا شد ما را قبول داشته باشد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – جمعه استقلال و پرسپولیس در حالی دربی ۷۷ پایتخت را برگزار می‌کنند که شکست در اهواز مقابل تیم تازه صعود کرده استقلال خوزستان موجی از نگرانی را در بین طرفداران مدافع عنوان قهرمانی رقم زد.

به گزارش ممتاز؛این در حالی است که در آستانه این بازی قلعه‌نویی با آرامش خاصی شرایط استقلال را مطلوب توصیف کرد تا به این طریق به طرفداران آبی آرامش بدهد گرچه می‌شد نگرانی را ته دل او حس کرد. با سرمربی استقلال که تا به حال در دربی‌ها طعم شکست را نچشیده گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید.

*بعد از باخت به استقلال خوزستان روزهای پرتنشی را سپری کردید.

تنش که نداشتیم اما باید از نظر روحی و روانی روی بچه‌ها کار می‌کردیم تا از شوک اهواز خارج شوند. خدا را شکر الان وضعیت بدی نداریم گرچه بیشتر نگرانی ما برمی‌گردد به مصدومیت یکی، دو مهره کلیدی‌مان که باید ببینیم شرایط‌شان چه می‌شود.

*این روزها تب دربی هم بسیار داغ است. جدالی که گفته می‌شود از قهرمانی هم مهمتر است.

در اینکه دربی مهم و حساس است بحثی نیست اما من مخالف این هستم که دربی از قهرمانی مهمتر است. نه من، نه بازیکنان و نه طرفداران دوست نداریم در دربی بازنده باشیم اما اینکه بخواهیم قهرمانی را فدای دربی کنیم را قبول نمی‌کنم.

*این روزها طرفداران استقلال بیشتر به این موضوع تکیه می‌کنند که سرمربی‌شان رکود شکست‌ناپذیری خوبی در دربی‌ها دارد.

دربی هم یکی بازی ۹۰ دقیقه‌ای است که هر دقیقه‌‌اش می‌تواند شامل اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی باشد که گهگاه این اتفاقات شیرین و گهگاه تلخ است. ما تمام تلاش‌مان را کردیم که در اوج آمادگی گام به دربی بگذاریم و برای سه امتیاز بجنگیم اما درست مثل ما رقیب هم همین کار را انجام داده و دیگر مانده به شانس و قسمت که در این بازی چه نتیجه‌ای رقم بخورد. هدف ما این است که دربی خاطره‌انگیزی برای طرفداران‌مان رقم بزنیم اما باید دید خدا چه می‌خواهد.

*علی دایی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده کار امیر قلعه‌نویی را قبول دارد.

علی دایی به من لطف دارد. خدا را شکر بالاخره نمردیم و دیدیم یکی ما را در این فوتبال قبول دارد (باخنده).

*بعد هم گفته به رکورد شکست‌ناپذیری شما توجهی ندارد و کار خودش را انجام می‌دهد.

رکوردها تنها عدد و رقم می باشند و در داخل مستطیل سبز ارزش چندانی ندارند. ما هم کاری نداریم که شرایط پرسپولیس چیست و تنها برای رسیدن به آنچه می‌خواهیم گام به میدان می‌گذاریم.

*علیرضا فغانی هم داور دربی شد.

برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم یک بازی بدون اشتباه را چه از جانب بازیکنان و تماشاگران و چه از جانب کادر داوری شاهد باشیم. من قبلاً هم گفتم و باز تأکید می‌کنم علیرضا فغانی یکی از بهترین داوران ماست که می‌تواند نماینده داوری ایران در جام‌جهانی‌ باشد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.