قلعه‌نویی روی پشت بام ورزشگاه

۱۶م دیماه ،

ممتازنیوز: دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال در حالی آغاز می‌شود که بلیت‌فروشی این مسابقه هم در نقاط مختلف شهر و هم در مقابل استادیوم فولاد‌شهر انجام شده است.

* هواداران تیم ذوب آهن با نصب یک بنر درگذشت خواهر مدیرعامل این باشگاه را به وی تسلیت گفتند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال قبل از آغاز بازی به اتاق کنترل اسکوربورد ورزشگاه فولاد‌شهر رفت. این اتاق روی پشت‌بام این ورزشگاه واقع شده و سرمربی استقلال دیدار تیم‌های تراکتور‌سازی و مس کرمان را از آنجا تماشا می‌کرد.

* طرفداران تیم استقلال که پشت دروازه این تیم نشسته‌اند بنر بزرگی از فرهاد مجیدی را در آنجا نصب کرده‌اند.

* مهدی رحمتی اولین بازیکنی بود که وارد زمین شد. این بازیکن به همراه نکونام، حیدری، جباری و فرهاد مجیدی مورد تشویق قرار گرفت که البته مجیدی با استقلالی‌ها به اصفهان نرفته است.

* مجید صالح که قبلا به عنوان مربی ذوب آهن فعالیت می‌کرد قبل از آغاز بازی و به هنگام گرم کردن تیم حریف با تمام بازیکنان این تیم به خوش و بش پرداخت.

* بازیکنان تیم ذوب آهن برای اولین بار در شهر اصفهان با گرمکن‌های یکدست قرمز پا به زمین گذاشتند تا بدن‌‌‌های خود را گرم کنند که این مسئله با واکنش طرفداران استقلال روبرو شد. ذوب آهنی‌ها قبلا در قم گرمکن‌های قرمز به تن کرده بودند.

* اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن براتی مدیرعامل این کارخانه و میهمانان خارجی کارخانه ذوب آهن در ورزشگاه فولاد‌شهر حضور دارند ضمن آنکه خسرو ابراهیمی به سبب درگذشت خواهرش در ورزشگاه حاضر نیست.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۷.۳۰ در ورزشگاه فولاد‌شهر برگزار می‌شود.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.