قلعه‌نویی: مقابل راه‌آهن ضعف روحی داریم/آخر فصل هواداران را شاد می‌کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز،‌نشست خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم استقلال و راه‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر در محل سازمان لیگ برگزار شد.

امیر قلعه‌نویی با اشاره به ضعف روحی روانی بازیکنان به دلیل نتایج ضعیف به دست آمده در هفته‌های اخیر گفت‌: متاسفانه در بازی ‌با راه‌آهن بازیکنانم از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیستند و آن هم به دلیل کسب نتایج ضعیفی است که در هفته‌های گذشته به آن دچار شدیم.

وی ادامه داد: هواداران حق دارند از نتایجی که تیم در این مدت به دست آورده ناراضی باشند اما اینکه عده‌ای به صورت خودجوش آن هم در حالیکه ما اضفهان بودیم مقابل باشگاه تجمع می‌کنند برایم جالب است.

وی افزود:‌اگر همین افراد از من حمایت می‌کردند همه می‌گفتند این برنامه از پیش تعیین شده بوده اما حالا آقایان اعتقاد دارند این دوستان به صورت کاملا خودجوش تجمع کردند.

قلعه‌نویی عنوان کرد: برای همه هواداران استقلال چه آنها که معترض هستند و چه آن دسته افراد که صبر را پیشه کردند احترام زیادی قائلم و مطمئن هستم آنها را در پایان فصل خوشحال می‌کنم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: بازی فردا برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید در این دیدار بهترین نتیجه را مقابل تیم راه‌آهن به دست بیاوریم تا شرایط خود را بهتر کنیم.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.