قلعه‌نویی: ۸ سال کار کردند تا فوتبال از خانواده‌ها دور شود/از شنیدن خبر حضورم در راه‌آهن تعجب می‌کنم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه‌نویی می‌گوید از ۸ سال قبل برنامه‌ریزی‌هایی شده بود تا فوتبال از خانواده‌ها خارج کشیده شود.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل داماش گفت: «می‌دانم مسابقه سختی مقابل داماش داریم چون این تیم انتحاری بازی می‌کند. فقط امیدوارم که دولت برنامه‌ای برای فوتبال داشته باشد که تیم‌هایی مثل داماش با مشکلات مالی مواجه نشوند. من فیلم مسابقات داماش را دیده‌ام و می‌دانم چطور باید با آن‌ها بازی کنیم.»
قلعه‌نویی در مورد احتمال جدایی ساموئل و منتظری گفت: «اصلا دوست ندارم منتظری از استقلال برود. نمی‌دانم که او می‌تواند از تیم جدا شود یا نه. ولی منطقی نیست که تیم با دو مدافع در سه جام مختلف شرکت کند. ما مشکل بی پولی داریم. کادر فنی ما ۱۱ ماه است که پول نگرفته و دیگر نمی توانیم به بازیکنان بگوییم که در تمرینات حاضر شوند.»
او در مورد شایعه حضورش در راه‌آهن گفت: «هر وقت استقلال پول نداشته یا در رده‌های پایین جدول بوده من در خدمت استقلال بودم. از درست شدن این شایعات تعجب می‌کنم. وقتی دو مسابقه را می‌بریم از این شایعات درست می‌کنند. وقتی که می‌بازیم از این حرف‌ها نیست. من با تمام وجودم برای استقلال کار می‌کنم.»
سرمربی استقلال در مورد استقبال کم تماشاگران از مسابقات استقلال گفت: «دلایل بسیاری برای این موضوع وجود دارد. ولی از ۸ سال قبل یک سری برنامه‌ریزی‌ها انجام شد تا فوتبال از خانواده‌ها خارج کشیده شود و به هدف خود رسیدند. یادم می‌آید برای بازی استقلال با نیروی زمینی ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند. گرانی بلیت و زیبا بازی نکردن تیم‌ها هم از دلایل آن است. در افغانستان هم زمین‌ها خوب است ولی ما در ایران دغدغه این را داریم که زمین‌ها خوب نیستند. من بعد از باخت به هزار سبب رجوع می‌کنم تا باخت را توجیه کنم. این همه سبب وجود دارد که سبب شده فوتبال از خانواده‌ها دور شود.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.