قلعه نوعی : مشکل نکونام نه مجیدی است و نه کاپیتانی

۶ م دیماه ،

قلعه نوعی : مشکل نکونام نه مجیدی است و نه کاپیتانی

اخبار باشگاه استقلال : فوتبال آنلاین : فغانی یکی از داوران خوب کشور است اما فکر می‌کنم در بازی امروز دو ـ سه پنالتی ما را نگرفت.

  به گزارش فوتبال آنلاین امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم در نشست خبری اظهار داشت: بازی زیبایی انجام دادیم و دو تیم فوتبالی منطقی ارائه کردند. البته از کیفیت زمین کمی گلایه دارم اما در مجموع اگر تیم ما به خودباوری برسد می‌تواند شرایط ایده‌آلی داشته باشد.

وی افزود: یکی از اهدافی که داریم قهرمانی در لیگ است و در نیم‌فصل نقاط ضعف‌مان را پوشش دادیم و بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که بتوانیم خستگی را از تن دیگر بازیکنان خارج و به نوعی تقسیم‌بندی کنیم.

وی در خصوص حضور پژمان منتظری در میانه میدان گفت: این بازیکن ملی‌پوش است و در نیمه اول دو پاس خوب داد و روی گل اول نیز تأثیرگذار بود.

قلعه‌نویی در خصوص داوری این مسابقه گفت: فغانی یکی از داوران خوب کشور است اما فکر می‌کنم در بازی امروز دو ـ سه پنالتی ما را نگرفت، البته شاید من اشتباه کرده باشم چون او به صحنه‌ها نزدیک بود. آرزو دارم او به بهترین جایگاه‌ها برسد چون داوران ما لیاقت این مسئله را دارند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تماشاگران گفت‌: امروز یکی از روزهای خوب بود که مردم تیم خود را تشویق می‌کردند و حتی زمانی‌ که حریف عقب بود آنها با تشویق‌های خود سبب ایجاد سرعت در بازی شدند. این ورزشگاه بسیار قشنگ است و فقط نیاز به یک چمن خوب دارد. البته از مسئولان آلومینیوم تشکر می‌کنم زیرا دیروز مهمان آنها بودیم و سپس خدمت مدیرعامل این باشگاه رفتیم که باید بگویم این کارها از باشگاه آلومینیوم بسیار قشنگ‌ بود و امیدوارم فضاها به این سمت برود چون بعضی، صحنه‌های ناپاکی را به وجود می‌آورند.

وی در خصوص نیمکت‌نشینی نکونام گفت: مشکل او نه مجیدی بود و نه کاپیتانی. مشکل مسائل دیگری بود که بیشتر داخل خانوادگی بود، شب قبل با تعدادی از بازیکنان جلسه داشتم و این بحث تا حدودی تمام شد. بازوبند سرگروهی به خصوص در استقلال ارزشمند است اما مهم‌تر اینجاست که مردم را خوشحال کنیم. اگر آنها را خوشحال کنیم راه درستی را رفته‌ایم؛ اگرنه بازوبند یک تکه پارچه است.

وی در خصوص آخرین وضعیت فرهاد مجیدی نیز گفت: او زیر نظر حاج‌قاسم تمرین می‌کند و باید تست‌های لازم را انجام دهد چون با توجه به شرایط فنی بالا باید از لحاظ بدنی هم به شرایط ایده‌آلی برسد که مردم از او انتظار دارند. در مجموع خوشحالم که مجیدی به ما اضافه شد و دوست دارم او هم مثل دو بازیکن دیگر در زمان من خداحافظی کند.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.