قلعه نوعی امروز از بیمارستان مرخص شد

۲۱م اسفند ،

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال با شرایط خاص اعضای این تیم را همراهی می کند، وی با بیماری روبروست به طوری که نتوانست حتی یک جلسه اعضای تیم را در تمرینات همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، امیر قلعه نوعی با بیماری شدید روبرو شده است و مشکلات قلبی برای وی دردسرساز شد، این در حالی است که اوضاع برای این تیم کاملا متفاوت است و اعضای تیم استقلال به حضور مربی خود نیاز دارند اما این اتفاق در طول دو هفته رخ نداده است و اعضای تیم استقلال توسط مربیان و دستیاران امیر قلعه نوعی تمرین کردند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال در حالی با بیماری روبرو شده است که سرمربی استقلال با محدودیت استرس و فشار روبرو شده است و این مسایل عاملی است که وی نتواند با شرایط ایده آل تیم را همراهی کند.

حتی اعلام شده است که وی یک روز کامل را در بیمارستان آتیه سپری کرده است تا زیر نظر پزشکان بررسی های لازم را انجام دهد.
سرمربی تیم استقلال اعلام کرده است، تا ۱۲ ظهر دیروز دیروز را در بیمارستان سپری کرد و پس از انجام آزمایشات لازم توانست از بیمارستان مرخص شود و مجوز خروج دریافت کند.

وی این بار از ناحیه قفسه سینه با مشکل حاد و درد فراوان روبرو شد و اعلام شده است که بیماری وی از ناحیه قلب وی را با اوضاعی متفاوت روبرو کرده است و این درد فراوان از قلب به قفسه سینه منتقل شده است.

شایان ذکر است: امیر قلعه نوعی در تمرین آخر استقلال که در زمین اصلی آزادی برگزار شد تیم را همراهی کرد و اعلام داشت که ترکیب را در هتل اعلام می کند و در این خصوص تمام جزئیات بازیکنان و آمادگی آنها را در نظر می گیرد زیرا برای این موضوع اهمیت دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.