قلعه نوعی فصل بعد مربی پدیده میشود؟

استان‌ها > خراسان رضوی – از حالا گمانه‌زنی برای سرمربی فصل آینده «پدیده» آغاز شده است.

ممتاز نیوز: در حالی که مرزبان با کارنامه‌ای ناموفق اعلام کرده به دلیل مشکلات مالی باشگاه حاضر به ادامه همکاری با پدیده نیست، حالا شایعات زیادی در مورد آینده سرمربی‌گری این باشگاه به گوش می‌رسد.
ظاهرا پدیده‌ای‌ها که به دلیل نتایج ضعیف و البته اعتصاب‌هایی که گفته می‌شود در این اواخر با اطلاع و حمایت مرزبان انجام شده دلخوشی از وی ندارند، بابت این جدایی نگران نیستند و از حالا شروع به مذاکره با گزینه‌های مدنظر کرده‌اند.
یکی از این گزینه‌ها که سال قبل هم تا مرز نهایی شدن پیش رفت. «امیر قلعه‌نویی» است. «محسن پهلوان مقدم» مالک باشگاه پدیده رابطه خیلی خوبی با قلعه‌نویی دارد و اگر سال پیش قلعه‌نویی برای ماندن در استقلال اصرار نداشت، بدون شک سکان هدایت تیمش را به وی می‌سپرد. اما ژنرال آبی‌ها خواب قهرمانی با استقلال را دیده بود و حاضر نشد ریسک کند و هدایت تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر را حتی با پیشنهادی اغواکننده قبول کند.
سرمربی استقلال حتی در اردوی مشترک با پدیده در کیش هم علاقه‌مندی خود به پهلوان مقدم و مجموعه پدیده را آشکار کرده و تیمش را برای افتتاح رستوران مجموعه، به خط کرده بود. حالا اما داستان خیلی فرق کرده است. قلعه‌نویی از استقلال کنار گذاشته شده و تیم‌های مدعی و درجه اول هم سرمربی‌های‌شان را حفظ کرده و جایی برای امیر باقی نمانده است. سپاهان، تراکتور ، ذوب‌آهن، فولاد، نفت و سایپا سرمربی‌های‌شان را عوض نمی‌کنند و سراغ قلعه‌نویی نمی‌روند. از طرفی قلعه‌نویی هم بدش نمی‌آید پس از تبریز و اصفهان تجربه مربیگری در مشهد را هم به کارنامه‌اش اضافه کند جایی که خودش را به واسطه خواستگاه نیشابوری‌اش متعلق به آن می‌داند.
در همین زمینه شنیده می‌شود صحبت‌های ضمنی انجام شده و سیگنال‌های مثبتی بین طرفین رد و بدل شده است؛ تنها مشکل، بحث اتمام همکاری با مرزبان و توماس هسلر است که به هیچ وجه راضی نمی‌شوند مانند بازیکنان با گرفتن سهام مجموعه یا مغازه بی‌خیال قراردادشان شوند. به خصوص توماس هسلر که تا پایان هفته بیشتر در ایران نیست و احتمالا ضمن خروج از کشور، یک راست به فیفا شکایت می‌کند.
مرزبان هم ظاهرا قرارداد سه ساله دارد و منتظر است تا از طرف باشگاه اخراج شود و قراردادش را بگیرد. با این حال خیلی‌ها معتقدند با باز شدن گره‌های قضایی- اقتصادی مجموعه پدیده و با توجه به اختلاف شدیدی که بین سرمربی و مدیریت وجود دارد تمام این مشکلات قابل حل است و اگر اتفاق خاصی نیفتد قلعه‌نویی و مدیران پدیده به زودی پای میز مذاکره خواهند نشست. مذاکرات البته خیلی پیچیده نخواهد بود و نظرات دو طرف خیلی از هم دور نیست؛ این را مصاحبه های قدیمی دو طرف نشان می‌دهد!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.