قلعه نویی:حق مردم است که مجیدی را نشویق کنند!

سرمربی استقلال تهران خاطرنشان کرد: فوتبال امروز تبدیل به ساختار شده ما در ساختار دفاعی خوب عمل می‌کنیم اما در ساختار حمله مشکل داریم.

ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳:امیر قلعه‌نوعی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان در خصوص شعار هواداران در حمایت از فرهاد مجیدی اظهار کرد: مردم حق دارند هر کسی را که دوست دارند تشویق کنند و این عین دموکراسی است ولی ما طبق اعتقادات و برنامه‌های خودمان عمل می‌کنیم.

به گزارش فارس،وی در ادامه از مردم خوزستان به نیکی یاد کرد و خاطرنشان کرد: مردم خوزستان از خونگرم‌ترین مردم ایران هستند و عاشق ورزش فوتبال هستند. بازی در آبادان با وجود هواداران فوتبال دوست بسیار سخت است.

سرمربی استقلال تهران گفت: تیم صنعت نفت آبادان تیم خوبی است و فوتبال را به خوبی بازی می‌کند. اما متاسفانه در زمان مشاهده فیلم بازی برایم سئوال مهمی پیش آمد چرا سکوهای ورزشگاه این شهر خالی از تماشاگر است.تماشاگران آبادان همیشه نقطه قوت این تیم در بازی‌های خانگی بوده‌اند.

وی در ادامه در خصوص وضعیت بازی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: هر دو تیم در بازی فردا به دنبال کسب سه امتیاز هستند. ما با آنالیز بازی‌های صنعت نفت آبادان از نقاط ضعف این تیم بهترین استفاده را خواهیم کرد.

وی گفت: در بازی هر کسی از لحظه‌ها خوب استفاده کند می‌تواند نتیجه بگیرد. تیم استقلال در ایجاد موقعیت و استفاده از موقعیت‌ها مشکل دارد که امیدواریم به مرور این مشکلات مرتفع شود.

سرمربی استقلال تهران خاطرنشان کرد: فوتبال امروز تبدیل به ساختار شده ما در ساختار دفاعی خوب عمل می‌کنیم اما در ساختار حمله مشکل داریم.

وی در خصوص وضعیت تیم استقلال گفت: تا کنون با آرمان‌ها و ایده‌های خودمان فاصله داریم و معتقدیم بازی به بازی به وضعیت مطلوب می‌رسیم.

قلعه‌نوعی تصریح کرد: با وجود گذشته ۱۰ هفته از لیگ هنوز نتوانسته‌ایم با همه بازیکنان‌مان یک جلسه تمرین کنیم. من به آینده تیم اطمینان دارم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۶ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , فرهاد مجیدی به استقلال می آید, قلعه نویی, مجیدی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.