قلعه نویی:شرمنده بازیکنان و همکارانم هستم/هنوز با استقلال مد نظرم فاصله داریم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سرمربی استقلال می گوید برنامه ریزی های سازمان لیگ اشتباه است.

به گزارش ممتاز؛امیر قلعه‌نویی حرف هایش در نشست خبری پس از بازی با راه آهن گفت:«ابتدا روز پهلوانی و روز پزشک را تبریک می گوید.خدا را شکر می کنم که بعد از بازی با تایلند توانستیم ریکاوری کنیم. به غرور و شرف بازیکنان تبریک می‌گویم .ما از پارسال تا حالا بیشتر از هفت هشت تومان بیشتر پاداش نگرفته‌ایم .بچه ها دارند مخلصانه کار می‌کنند و به خاطر پیراهن استقلال و مردم تلاش می‌کنند. وقتی بازیکنان و همکارانم را می‌بنیم خجالت ‌زده می‌شوم که اینطور تلاش می‌کنند و من قلعه‌نویی نمی‌توانم کاری کنم.»
او سپس دربارهٔ بازی حرف زد و گفت:«خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم. در دقیقه ۲۰ به بعد کمی افت کردیم هنوز با استقلال مد نظر من فاصله داریم. ما بازی را برده‌ایم اما بازهم می‌گویم برنامه‌ریزی به ما ضربه می‌زند. همه تیم‌ها پنج‌شنبه به پنج‌شنبه و جمعه ها بازی می‌کنند اما ما چهارشنبه بازی کردیم و امروز هم یکشنبه بازی کردیم و یک ماه پیش هم نامه نوشتیم ولی توجهی نشد.من به تاج هم گفتم که در برنامه ریزی اشتباه کردند.آنها فکر می کردند ۴ تیم از ایران در آسیا داریم اما الان فقط استقلال در آسیا است. اگر به ما فشار بیاید از تاج می‌خواهم ورود و مشکل را حل کند.»
خبرنگاری از قلعه نویی دربارهٔ بازی با استقلال خوزستان و سپس بازی با پرسپولیس پرسید که او گفت:«زمانی سه ماه سه ماه بازی برگزار نمی‌شد اما اکنون یک روز هم استراحت نمی‌دهند. یک روز استراحت که حق‌مان است را می‌خواهیم از بهروان تشکر می‌کنم و امیدوارم به خواسته‌ ما توجه کنند به استقلال خوزستان فکر می‌کنیم و بعد به دربی فکر می‌کنیم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.