قلعه نویی:همیشه ممنون دار مردم بوده ام/به دنبال زمین زدن استقلال و پرسپولیس هستند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – ایسنا نوشت:

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر الریان قطر دربارهٔ این دیدار گفت: ابتدا می‌خواهم به AFC تبریک بگویم که به داور بحرینی به خاطر صعود الشباب تبریک بگویند. برای آسیا متاسفم که چنین داوری به جام جهانی می‌رود اما داوران خوب ما شاید نتوانند بروند. به AFC بابت صعود الشباب تبریک می‌گویم اما امروز بازیکنان ما با انگیزه بودند و ممنون‌شان هستم. به یک سری جوان‌ها امروز میدان دادیم که بد نبودند. می‌توانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم داور چینی به ما ضربه زد و داور بحرینی واقعا مانع از صعود ما شد. این صحبت‌ها فایده‌ای ندارد. شرمنده‌ی مردم هستم و می‌شد بهتر از این نتیجه بگیریم. بدشانس و کم‌شانس بودیم. اما خوشحالم که با برد کار را تمام کردیم.

او در پاسخ به سوالی دربارهٔ تشویقش از سوی هواداران استقلال اظهار کرد: من همیشه ممنون‌دار مردم بوده‌ام. خدمت به آن‌ها افتخار است. اگر تیم اول یا دوم می‌شد، می‌رفتم چون خسته‌ام اما الان دور از معرفت است استقلال را تنها بگذارم. امیدوارم مدیرعامل و هیات مدیره بماند تا تیم خوبی برای سال بعد داشته باشیم. اما چند روز بعد در این باره تصمیم می‌توان گرفت. مدیریت باشگاه تلاش زیادی کرد و البته ما اشتباه هم داشته‌ایم. اگر این اشتباه‌ها را نمی‌کردیم، هم قهرمان ایران می‌شدیم و هم از گروه صعود می‌ کردیم. بیشتر اشتباهات گردن من بود. باید آینده را نگاه کنیم اگر در استقلال بمانم تیم سال ۸۳ را حتما درست می‌کنم. تیمی که همه آن را دوست داشتند. تیمی درست می‌کنم که در شان هواداران باشد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: فتح‌الله‌زاده مدیر خبره‌ای است. حیف است که از سرمایه‌ای مثل او به راحتی بگذریم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا اشتباهی در فصل اخیر داشته که بابتش افسوس بخورد و دوم اینکه چقدر از بازی جوانان تیمش در بازی با الریان راضی است عنوان کرد: ما معصوم نیستیم و ما هم اشتباه داشته‌ایم. مهم نیت است. ما منافع تیم و مردم را در نظر داشته‌ایم. اشتباه‌های زیادی بود. اگر به قبل بازگردم شاید برخی کارها را نکنم اما در مورد سوال دوم‌تان واقعا از یک چیز ناراحتم. دو جوان‌مان پایشان در این بازی گرفت. اما بازیکن ۳۸ ساله استارت می‌زند. ببینید فوتبال ما به کجا می‌رود. واقعا برای من جای تعجب دارد. من از جوان‌هایمان البته راضی هستم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی دربارهٔ شفاف‌سازی قرارداد تیمش در این فصل و انتظارش در این باره گفت: آقایان آمدند شفاف‌سازی کردند. خوشبختانه سربلند بودیم. خیلی‌ها فکر می‌کردند بیش از ۲ میلیارد گرفته‌ام من تیمم در کورس قهرمانی بوده اما قراردادم یک میلیارد و ۳۰۰ بوده است. نسبت به سال قبل ۱۰ درصد هم افزایش نداشته‌ام. اما چه خوب است که فولاد تا مس همه شفاف‌سازی کنند. اگر این کار را نکنند به دنبال زمین زدن استقلال و پرسپولیس هستند. این چیزها دکان بازار است. الکی صد و خورده‌ای نماینده برای شفاف‌سازی امضا می‌کنند. من در کمیسیون ۹۰ گفتم که این دکان بازار است چه پولی در فوتبال خرج شده است؟ این همه استقلال و پرسپولیس به جامعه سرویس داده‌اند. استقلال و پرسپولیس را می‌کشیم چه اشکالی دارد ۸۰ هزار تماشاگر بیاید؟ این‌ها دنبال این بودند ۱۰۰ هزار تا را به ۱۰ هزار تا برسانند و ۱۰ هزار تا را به هزار تا برسانند.

او در پایان اضافه کرد: آقای خادم شما باید بروید اگر نروید به استقلال و پرسپولیس کم لطفی کرده‌اید. فوتبال دولتی است چه درآمدزایی بکند؟ تمام فوتبال دنیا روی پخش تلویزیونی است اما اینجا دولتی است. من در سپاهان بوده‌ام آن‌ها هم از دولت می‌گیرند. آن‌ها و مس بگیرند بیت‌المال نیست؟ شفاف‌سازی خوب است اما همه چیز را شفاف‌سازی کنید. پول نفت را هم شفاف‌سازی کنید. چه اشکالی دارد؟ از همه جا پاک‌تر این فوتبال است. یک عده ماموریت داشتنند فوتبال را از خانواده‌ها بیرون بکشند و ماحصلش امروز بود که دیدید. تیم رفته به جام جهانی، سرمربی‌اش هم کی‌روش است و تمام بازیکنان‌مان در بازی با گینه بودند چرا ۳ هزار نفر به ورزشگاه آمدند. یک فرد که نوکر اجنبی‌هاست می‌گوید من آمار را قبول ندارم. یکی این سوال را جواب دهد چرا برای تیم ملی ۳ هزار نفر آمد؟ این پروژه‌ای بود که آقایان در دست داشتند و به آن رسیدند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.