قلعه نویی: استقلال به زودی به شرایط آرمانی می رسد

به گزارش ایرنا، ‘امیر قلعه نویی’ پس از دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپا البرز در جمع خبرنگاران افزود: تیم استقلال در مجموع در این دیدار بازی خوبی به نمایش نگذاشت و بازی بدون هدفی ارایه کرد.

وی با بیان اینکه تیم استقلال در تمامی خطوط خود دچار مشکل است، اظهار داشت: باید هر چه سریع تر مشکلات تیم را برطرف کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اعتراض هواداران این تیم گفت: این حق طبیعی هواداران است که پس از ارایه بازی ضعیف، به آبی پوشان اعتراض کنند و این اعتراض ها سازمان یافته نبود.

قلعه نویی با بیان اینکه ما نمی توانیم با هواداران معترض برخورد کنیم، افزود: تیم استقلال باید بازی خوبی به نمایش بگذارد تا هواداران لذت ببرند و دیگر اعتراض نکنند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که به عنوان سرمربی تیم استقلال فعالیت می کنم، افکار خودم را دنبال کرده و اطمینان دارم استقلال خیلی زود به شرایط آرمانی دست خواهد یافت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به اعتراض ‘سیداحمد رسولی ن‍ژاد’ رییس هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: اگر استقلال دو گل بازی چهارشنبه شب را که از روی اشتباهات فردی آبی پوشان به دست آمد، دریافت نمی کرد، این اعتراض ها صورت نمی گرفت.

قلعه نویی تصریح کرد: تیم استقلال باید آنچنان خوب بازی کند تا شاهد چنین اعتراض هایی نباشیم.

تیم فوتبال استقلال تهران، چهارشنبه شب در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با نتیجه ۲ بر یک از تیم سایپا البرز شکست خورد.

ورزشی. ** ۷۵۳۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۳۶۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.