قلعه نویی در واکنش به حضور مجیدی در استقلال: همه چیز دست خدا است

به گزارش ایرنا، ‘امیر قلعه نویی’ عصر امروز (سه شنبه) در پایان تمرین تیم استقلال در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: صحبت هایی با مدیرعامل باشگاه ها در خصوص تمامی نفرات تیم داشته ام.

وی در ادامه و در حالیکه با اصرار خبرنگاران برای توضیح در خصوص شرایط ‘فرهاد مجیدی’ روبرو شد، از توضیح بیشتر در این مورد سر باز زد.

قلعه نویی همچنین در مورد ‘جواد نکونام’ نیز گفت: این بازیکن با تیم استقلال قرارداد داخلی امضا کرده است اما ما باید پول رضایتنامه وی را پرداخت کنیم که در این مورد من بی اطلاع هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران عنوان کرد: با برگزاری تمرینات آماده سازی مناسب در شرایط خوبی قرار داریم و بازیکنان استقلال با انگیزه بالا، خود را آماده حضور در لیگ برتر می کنند.

وی افزود: در ۳ هفته ابتدایی به انجام تمرینات اختصاصی برای افزایش آمادگی جسمانی پرداخته و سپس در اردوی ترکیه وارد مرحله هماهنگی شده و هم اکنون نیز برنامه های تاکتیکی را دنبال می کنیم.

قلعه نویی گفت: از برگزاری اردو در ترکیه بسیار راضی هستم و

دیدارهای دوستانه ای که در این کشور برگزار کردیم به خوبی نقاظ ضعف تیم را نمایان کرد.

سرمربی تیم استقلال در مورد حضور گسترده هواداران آبی پوش در تمرینات این تیم عنوان کرد: استقلال و پرسپولیس تیم های مردمی و سرمایه های ملی هستند و امیدوارم سکوهای کمپ به زودی تکمیل شود تا آنها بدون مشکل در تمرینات حاضر شوند. ضمن اینکه باید به جای گران کردن قیمت بلیت دیدارها به افزایش

امکانات فکر کنیم چرا که کشورهای عربی، آرزوی داشتن چنین تماشاگرانی را دارند.

وی در مورد برگزاری دیدارهای آغازین لیگ برتر فوتبال در ساعت پایانی روز گفت: ما مشکلی از این بابت نداریم و باید قانونمند باشیم و تنها نگرانی ما شرایط هواداران است که باید در ساعات پایانی به ورزشگاه بیایند.

ورزشی. ** ۳۷۸۳ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۴۷۶۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.