قلعه نویی: روی نیمکت ننشسته بودم که گل خوردیم/ داور دو پنالتی برای ما نگرفت ، یکی برای سپاهان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه نویی می گوید هدفگذاری امسالش هم برای استقلال ، قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش ممتاز ؛ امیر قلعه نویی بعد از بازی استقلال و سپاهان از داوری بازی گله داشت اما گفت بازی خوب نیمه دوم تیمش او را به آینده امیدوار کرده است؛«من در ابتدا باید به هواداران مان تبریک بگویم برای رفتارشان با جباری. با آغاز بازی قبل از اینکه روی نیمکت بنشینم گل را خوردیم اما به مرور بازی را گرفتیم و به خصوص در دقایق پایانی بازی تیم برتر میدان بودیم و می توانستیم نتیجه بازی را طوری دیگر رقم بزنیم.»
او در ادامه دربارهٔ صحنه پنالتی و گل دوم سپاهان هم گفت:« من نمی توانم بگویم آن صحنه پنالتی بوده یا نه چون بسیار از آنجا فاصله داشتم اما هم امیرحسین صادقی و هم مهدی رحمتی می گویند توپ به دست امیرحسین نخورده است.»
او دربارهٔ روند بازی هم گفت:«وقتی عقب افتادیم مهاجم اضافه کردم. ما ۱۱ موقعیت گل داشتیم اما به گل های بسیاری نرسیدیم. باید ۴ بر ۲ می بردیم. کمی بدشانس بودیم ولی به سپاهانی ها تبریک می گویم. گروه آنالیز من گفتند که ما ۱۱ موقعیت را در این بازی از دست دادیم.
نه اصلا این طور نبود که تدافعی باشیم. وقتی ۱۱ تا حمله داشتیم یعنی خوب بودیم. این بازی من را بسیار امیدوار کرد برای آینده. ما تمرینات مان را بسیار دیر آغاز کردیم اما واقعا در دقایقی پایانی من به بازی های آینده مان امیدوار شدم. چند موقعیت را سیاوش و قاضی و نظری از دست دادند. هر کدام شان در این دقایق چند گل را نزدند!»
او دوباره دربارهٔ بحث داوری گفت:«من نمی خواهم دربارهٔ داوری حرف بزنم. ولی امشب شب فغانی نبود. او دو پنالتی را برای ما نگرفت و یکی هم برای سپاهان. امیدوارم که من اشتباه کرده باشم. قضاوت در این باره را می گذارم به عهده خود آقای عسگری که همیشه حقیقت را گفته است.»
قلعه نویی دربارهٔ برتری سپاهانی ها در خط میانی هم گفت:«آندو و نکونام بسیار آماده نبودند اما با همه سختی هایی که داشتند به میدان رفتند. البته مشکل ما این بود که در زمین بازیساز نداشتیم. ولی امروز پرکار ترین یار آنها رحمان احمدی بود و کم کارترین یار ما رحمتی بود. آنها موقعیت های بسیاری نداشتند. باز من نمی خواهم حرف بزنم ولی روی گل دوم روی مجیدی خطا کردند و همان توپ برگشت تا پنالتی شود. »
قلعه نویی با اشاره به بازی های آسیایی تیمش هم گفت:« برای بازی های آسیایی باید کمتر اشتباه کنیم. البته در آسیا بهتر می شویم چون زمان لازم را داریم و تا آن زمان نکونام و آندو به شرایط ایده آل بازی می رسند.»
خبرمگاری به سرمربی استقلال گفت دو سئوال دارد که او گفت:«دو تا دو تا نپرسید. من مخم نمی کشد ، یک سئوال بپرسید!» و البته پاسخ این سئوال که دربارهٔ هدفگذاری استقلال برای فصل جاری بود ، گفت:«هدفگذاری من برای امسال هم قهرمانی است.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.