قلعه نویی: کاپیتانی برای مجیدی مهمتر از حضور در استقلال است

به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی پس از تمرین امروز ‘یکشنبه’ استقلال گفت: قرار بود مجیدی به خاطر مردم به استقلال برگردد ، ولی بحث کاپیتانی پیش آمد و مانع شد.

وی بااشاره به مهدی مهدوی کیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: او یکی از پرافتخار ترین بازیکنان فوتبال ایران است اما در مصاحبه با رسانه ها اعلام می کند که نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس برایش افتخار است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من این اظهار نظر زیباست،در حالی که فرهاد مجیدی در ذاکراتی که داشته، درخواست کاپیتانی کرده است.گویا این مسئله برای وی یک اولویت است و مهمتر از حضور در باشگاه استقلال است.

قلعه نویی تاکید کرد که انتخاب کاپیتان تیم بر عهده خود اوست.

وی در ادامه در خصوص تکمیل شدن تعداد بازیکنان استقلال نیز گفت: خوشبختانه با حضور جواد نکونام تمام ۲۱ بازیکن جذب شدند.

سرمربی استقلال گفت: جواد نکونام یکی از بهترین و با اخلاق ترین بازیکنان ایران است در عین حال تمام بازیکنان ما خوب هستند اما جمع آنان که استقلال را تشکیل می دهند از اهمیت برخوردار است.

قلعه نویی در واکنش به اظهار نظر محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که غیر مستقیم استقلال را متهم به خرید دو بازیکن با مبلغ شش میلیارد تومان کرده است، گفت: در کار دیگران دخالت نمی کنم و معتقدم بهتر است در خصوص تیم خود اظهار نظر کنیم.

وی در ادامه به وضعیت مالی باشگاه اشاره کرد و گفت: بازیکنانم در طول این شش هفته حتی یک ریال هم نگرفته اند که این مسئله برای ما ارزشمند است.

قلعه نویی گفت: مسوولان قول دادند تا قبل از بازی با سایپا مبلغی به حساب کادر فنی و بازیکنان واریز شود.

** جباری عقب تر از سایر بازیکنان است

وی در خصوص تمرینات اختصاصی مجتبی جباری گفت: این بازیکن بدلیل دیر شروع کردن تمرینات از نظر بدنی از بازیکنان دیگر عقب تر است.

قلعه نویی گفت: جباری اعلام کرده که از هفته سوم می تواند کمک حال آبی پوشان پایتخت باشد.

وی در خصوص بازی با سایپا نیز گفت: از این تیم شناخت بیشتری نسبت به آلومینیوم هرمزگان دارم و آنها را آنالیز کرده ایم.

ورزشی ** ۱۳۴۶ **۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۲۲۶۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.