قلعه نویی: نمی گویم لیدرهای پرسپولیس خط گرفته اند، اما من را که می بینند عذرخواهی می کنند!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه نویی می گوید شعارهای هواداران پرسپولیس علیه او خودجوش بوده.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد گفت: «ما در مسابقه با فولاد، خسرو حیدری، حنیف‌عمران و محمد قاضی را در اختیار نداریم. مدیرعامل فولاد زمان حضور من در استقلال اهواز، رئیس هیات فوتبال خوزستان بود. دهکردی از آن آدم هایی نیست که یک سال در فوتبال باشد و اندازه ۱۰ سال مصاحبه کند. او از جنس چسبیده های به فوتبال نیست. ما مقابل فولاد بازی سختی داریم. ولی باید برای قهرمانی از همین مسابقه استارت بزنیم. ما اگر بازی های عقب افتاده مان را ببریم قطعا به صدر جدول می رسیم.»
او در مورد اعتراض های اخیر که در مورد داوری مطرح می گردد گفت: «من یک سال و نیم است که به داوری ها اعتراض نکرده ام. همین امسال سه باخت روی اشتباهات داوری داشته ایم. ولی هیچ وقت در مورد این موضوع صحبت نکرده ایم. ما در کشورمان فضای بدی برای داوران درست کردیم که این فضا را باید از بین ببریم.»
هواداران پرسپولیس در روز بازی با پدیده، قلعه نویی را به مافیا بودن متهم کردند. او در این مورد گفت: «در بازی با نفت، هواداران استقلال زمان کمتری را علیه دایی شعار دادند. هواداران پرسپولیس سال هاست علیه من شعار می دهند. من صبور هستم و در این مورد چیزی نگفتم. نمی گویم به آن ها خط داده اند تا آقایان چسبیده به فوتبال از حرف های من سوء استفاده کنند. بگذارید هر چقدر که می خواهند شعار بدهند. جالب است که لیدرهایشان وقتی من را می بینند، از من عذرخواهی می کنند که در ورزشگاه علیه من شعار داده اند. با این حال من نمی گویم خط دادند و به نظرم این شعارها خودجوش است. من بسیار وقت است که به رئیس مافیا بودن متهم هستم و رئیس مافیا هم هستم. زمان مشخص می کند چه اتفاقاتی می افتد. شخصیت دایی برای همه مشخص است اما من از اینکه رئیس مافیا باشم استقبال می کنم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.