قلعه نویی هم پرسپولیس را ۴ تایی کرد/ تراکتور نیم ساعت به صدر رفت و برگشت، پرسپولیس فانوس به دست شد

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در نخستین دیدار هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت تراکتورسازی موفق شد با نتیجه غیرقابل پیش بینی و عجیب ۴ بر یک حریف خود را شکست داده و همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

دقایق ابتدایی بازی به دلیل حساسیت بالای آن پرافت و خیز بود تا این‌که اولین موقعیت خطرناک بازی توسط پرسپولیس ایجاد شد و ایمون زائد در دقیقه ۱۰ موقعیت تک به تک با دروازه‌بان تراکتورسازی را از دست داد.

در ادامه نیز تبریزی‌ها چند موقعیت را به وجود آوردند اما باز هم این شاگردان دنیزلی بودند که روی یک ضدحمله صاحب ضربه‌ی پنالتی شدند. این پنالتی را احسان حاج‌صفی در دقیقه ۲۱ بازی با خطا روی غلامرضا رضایی مرتکب شد و یک کارت زرد هم دریافت کرد. هادی نوروزی برای زدن این پنالتی پشت توپ قرار گرفت اما شوت او با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۶ حمیدرضا علی عسگر با پاس رو به عقب غلامرضا رضایی در پشت محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب توپ شد اما ضربه محکم او را محسن فروزان مهار کرد.

در دقیقه ۴۰ احسان حاج صفی در سمت راست دروازه تیم تهرانی صاحب توپ شد اما پاس عرضی او با بی‌دقتی فلاویو لوپز به بیرون رفت تا میزبان بهترین موقعیت را از دست داده باشد.

در دقیقه ۴۲ شوت محکم و زمینی هادی نوروزی در حالی که با واکنشی از سوی فروزان همراه نشده بود، با فاصله‌ای کم به بیرون رفت.

** نیمه دوم

در آغاز نیمه دوم تراکتورسازی که بازی را هجومی آغاز کرده بود، در دقیقه ۵۰ بوسیله فلاویو لوپز به گل رسید. در ادامه حملات میزبان ادامه یافت و آنها خیلی زود به گل دوم هم دست یافتند. فرزاد حاتمی (۵۷) زننده این گل برای تراکتورسازی بود.

پرسپولیس که چیزی برای از دست دادن نداشت با نفرات بیشتری حمله می‌کرد و در دقیقه ۶۰ فرصت داشت که بوسیله ایمون زاید به گل برسد اما ضربه هوشمندانه او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد بازیکنان پرسپولیسی‌ بلند شود.

در ۵ دقیقه بعد اما اتفاقات عجیب‌تری افتاد. حرکت تراکتورسازی از سمت راست توپ را به فلاویو لوپز رساند که او هم در موقعیت تک به تک و در حالی که نصرتی به راحتی به او اجازه شوتزنی داده بود گل سوم را از بالای دستان میثاق معمارزاده به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۵ پرسپولیسی‌ها کاملا بی‌تفاوت بازی را دنبال می‌کردند و محمد ابراهیمی مهاجم تراکتورسازی باز هم از ضعف دفاع پرسپولیس در سمت چپ استفاده کرد و در حالی که موقعیت چندان خوبی برای گل نداشت با شوتی محکم توپ را از میان مدافعان به گوشه دروازه معمارزاده فرستاد تا کار برای پرسپولیس سخت‌تر از قبل شود.

در دقیقه ۷۲ دنیزلی سه تعویض همزمان انجام داد و مهدوی‌کیا، هاشمیان و شکوری را وارد زمین کرد.

۷ دقیقه بعد پرسپولیس روی سانتری از کنار دروزاه و اشتباه فروزان در خروج از دروازه بوسیله نورمحمدی به گل نخست خود دست یافت تا یکی از گل‌ها را جبران کند.

در دقیقه ۸۲ مهدی مهدوی‌کیا جلوی دروازه صاحب موقعیت خوبی شد اما شوت محکم او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۵ شوت سرکش ابراهیم شکوری، مدافع پرسپولیس از فاصله ۳۰ متری پس از برخورد با تیر دروازه به بیرون رفت.

تراکتورسازی با این برد ۶۲ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان موقتا بالاتر از استقلال در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

پرسپولیس هم با این شکست ۳۹ امتیازی و در رده دهم ماند تا باز هم به روند ضعیف خود در لیگ ادامه داده باشد. تعداد گل های خورده پرسپولیس پس از این بازی به ۴۹ گل رسید.

علی کریمی به دلایل نامعلوم و محمد نوری به تشخیص کادر فنی با پرسپولیس به تبریز نرفته بودند و در این بازی حضور نداشتند.
۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.