قلعه نویی کشف کرد: توطئه پیچیده قطری ها برای ناکامی تیم ملی فوتبال ایران

امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد دیدار سه شنبه شب با ذوب آهن گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. تیم ما کم کم به هماهنگی می‌رسد و شکل خودش را پیدا می‌کند و با مسابقه دادن به شرایط آرمانی می‌رسد.

وی ادامه داد: فیلم بازی با سایپا را آنالیز کردیم. در آن بازی خوب نبودیم، البته می‌توانستیم برنده باشیم زیرا موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم. ذوب آهن مربی خبره‌ و بازیکنان خوبی دارد. اگرچه این تیم دو باخت متوالی داشته اما به نظر من باید از نظر فنی از ذوب آهن ترسید و به این تیم احترام گذاشت.

سرمربی استقلال در مورد جدایی احتمال جباری از این تیم و حضورش در لیگ قطر عنوان کرد: چند سال پیش هم قطری‌ها که با ما همگروه بودند همین کار را انجام دادند. آنها با مطالعه و برنامه‌ریزی کار می‌کنند. قطری‌ها فکر می‌کنند کره جنوبی به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود می‌کند بنابراین روی دیگر رقبا برنامه‌ریزی می‌کنند. اکنون نیز دست روی خط هافبک تیم ملی ما گذاشته‌اند و می‌خواهند آنها را به قطر ببرند.

سرمربی استقلال افزود: اکنون کفاشیان هم در جریان کار قرار گرفته و کار از دست ما خارج است و به خاطر منافع‌مان نمی‌توانیم اجازه دهیم بازیکنان بروند. اگر دو سه هفته پیش و در زمان نقل و انتقالات بود بحث فرق می‌کرد و می‌گفتیم به سلامت اما اکنون آن بازیکن یک جا را در فهرست تیم گرفته و نمی‌توانیم به جباری اجازه جدایی بدهیم.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.