قلـب دوم‌تان را پاییزی کنید

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

کفش‌های تابستانی را کنار بگذارید و برای انتخاب‌هایی که با حال و هوای پاییز جور دربیایند دست به کار شوید.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران حالا که به نیمه‌های اولین ماه پاییزی رسیده‌ایم ،کم‌کم باید فکری برای قلب دوم‌تان بکنید؛ پیشنهاد ما برای همراه شدن با روزهای پاییزی، کفش‌های چرم است. تجربه نشان داده کفش‌های چرمی هوای پای شما را دارند و اجازه نمی‌دهند خنکای این روزها و حتی باران‌های گاه و بی‌گاهش به قلب دوم شما آسیبی برساند.

۷ سانتی‌متر بالاتر!


این کفش یک مدل لژدار است اما با طراحی ویژه. لژ ۷ سانتی‌ این کفش کاملا طبی است. به دلیل سطح تماس زیاد این پاشنه، پا روی آن کاملا پهن می‌شود بنابراین با وجود بلندی نباید نگران از دست دادن تعادل‌تان، حتی در درازمدت باشید. این مدل ترکیب چرم و جیر است و برخلاف ظاهرش تا دلتان بخواهد، سبک!

قیمت:۱۸۰ هزار تومان

قدیمی‌های ماندگار


مدل‌های ۸ ترک با وجود قدمت‌شان هنوز هم طرفداران خاص خودشان را دارند. این مدل هم که ترکیب رنگ شاد آن قبل از هر چیز به چشم می‌آید، یک کفش تخت اما بسیار راحت است چون زیره آن حالت طبی دارد بنابراین در درازمدت پای شما را اذیت نمی‌کند. رویه این کفش و داخل آن تمام چرم و البته بسیار سبک است.

قیمت: ۱۶۶ هزار تومان

کلاسیک و همچنان زیبا


بازهم یک کفش مدل ۸‌ترک، اما این بار از جنس جیر! این کفش که دقیقا مشابه مردانه آن هم موجود است برای سلیقه‌های خاص طراحی شده، سلیقه‌هایی که کلاسیک بودن را می‌پسندند. زیره تمام چرم و کاملا طبی این کفش جای نگرانی‌ای بابت تختی آن به‌جا نمی‌گذارد حالت طبی کفی این کفش اجازه نمی‌دهد پای شما خسته شود.

قیمت:۱۷۸ هزار تومان

همیشه براق


پاییز یا زمستان فرقی نمی‌کند، شما همیشه به یک کفش مجلسی نیاز دارید آن هم یک کفش مجلسی عروسکی! اما این مدل عروسکی برخلاف طراحی‌های موجود تا دلتان بخواهد راحت است، آن هم به‌دلیل داخل تمام چرم و زیره بسیار سبکی که برایش طراحی شده. این کفش از جنس چرم براق است بنابراین بدون نیاز به واکس همیشه همان جلایی را دارد که شما دلتان می‌خواهد.

قیمت: ۱۷۰ هزار تومان.

ضد ضربه


شما به یک کفش ظریف برای استفاده‌های روزمره‌ نیاز دارید؛ کفشی که نرم و راحت باشد و در درازمدت پای شما را اذیت نکند! این کفش به‌دلیل رویه و داخل تمام چرمش همانی است که شما می‌خواهید. پاشنه ۲ سانتی آن اجازه نمی‌دهد در پاشنه‌پایتان احساس خستگی کنید. زیره آن از جنس PVC است و علاوه بر سبکی حالت ضربه‌گیر هم دارد. خلاصه اینکه آنقدر راحت است که گاهی فراموش می‌کنید کفش به پا دارید!

قیمت: ۱۳۰ هزار تومان

۳ محافظ شما


شما همیشه به یک کفش اسپرت نیاز دارید، چه بهتر که این کفش از جنس چرم باشد. زیره ۳ لایه این کفش به گونه‌ای طراحی شده که لایه زیرین وظیفه تحمل سختی زمین را به‌عهده‌ دارد، لایه وسطی ضربه‌های وارد از زمین را کنترل می‌کند و بالاخره لایه بالایی مسئول برقراری تعادل بین کفش و زیره ۷ سانتی آن است، بنابراین یک انتخاب تمام‌عیار است برای پیاده‌روی و حتی ورزش!

قیمت:۱۸۸ هزار تومان

پر به پا کنید


این مدل را باید جزء حرفه‌ای‌ترین کفش‌های اسپرت به حساب آورد. جنس این کفش تمام جیر است و کش‌هایی که روی آن طراحی شده از این مدل یک کفش قابل‌انعطاف ساخته که خودش را با پای شما هماهنگ می‌کند. زیره ۵/۲ سانتی آن هم از جنس ترمو است و به سبکی یک پر (در زیره‌های ترمو لایه‌های هوا وجود دارد در نتیجه به زیره کفش حالت ارتجاعی می‌دهد که راحتی آن را چند برابر می‌کند).

قیمت: ۲۲۶ هزار تومان

برای اسپرت پوش‌ها


عجله نکنید این کالج غیر از رنگ متفاوتش ویژگی‌های دیگری هم دارد؛ اول اینکه ترکیب نبوک و چرم و حتی بند آن هم تمام چرم است. نکته دوم اینکه زیره این کفش طبی و از جنس TPU است بنابراین علاوه بر سبکی، در آن از سایش هم خبری نیست و بالاخره اینکه یک انتخاب کاملا اسپرت است.

قیمت:۱۷۸ هزار تومان


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.