قلم شهید صارمی به بانک صادرات اهدا شد

بینا- بانک صادرات ایران در استانه شصتمین سالگرد تاسیس، طی مراسمی با حضور جمع کثیری از خبرنگاران واصحاب رسانه از همسر و فرزند شهید صارمی تجلیل به عمل آورد .
به گزارش بینا، در مراسمی با حضور عرفانی رئیس هیأت مدیره این بانک و جمع کثیری از خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از خانواده شهید محمود صارمی تجلیل شد .
عرفانی در این مراسم در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه خبرنگاران افزود: در طول سال گذشته این بانک فراز و نشیب های خاصی را پشت سر گذاشت که در این اثنا زحمات شما قشر خبرنگار به واسطه وظیفه اطلاع رسانی به موقع و کمک در جهت تقویت اعتماد عمومی جامعه قابل تقدیر و سپاس است.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه، این بانک با وجود همه فراز و فرودها توانست در مجمع عمومی سالیانه خود در پایان تیرماه برگ زرین دیگری در کارنامه شصت ساله اش ثبت کند.
در مراسم دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه ها صفری، رئیس اداره کل روابط عمومی نیز ضمن خیر مقدم به آنها و پر اهمیت شمردن جایگاهشان، به تجلیل از مقام والای خبرنگار شهید محمود صارمی که خانواده ایشان در جمع حضور داشتند، پرداخت .
در پایان این مراسم فرزند شهید صارمی خبرنگار شهید، به صورت نمادین قلم آن شهید سرافراز را به رئیس هیأت مدیره این بانک اهدا کرد .

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.