قمی طلایی شد، خلیلی نقره گرفت

جام جم آنلاین: عبداله قمی کشتی گیر وزن ۱۲۰ کیلوگرم تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان صاحب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا شد و حمید خلیلی در وزن ۵۰ کیلوگرم نیز به مدال نقره دست یافت.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات روز نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از بعد از ظهر امروز و در دو وزن ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم ایران صاحب یک مدال طلا و یک مدال نقره در اوزان ۱۲۰ و ۵۰ کیلوگرم شد.

بر این اساس در وزن ۵۰ کیلوگرم حمید خلیلی در کشتی نخست خود با نتایج ۲- صفر و ۴- صفر ژیرگال عبدی کریمولوف از قرقیزستان را شکست داد وی در مرحله نیمه نهایی پارک جون چانگ از کره جنوبی را با نتایج ۱- صفر و ۳- صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.  خلیلی در دیدار فینال مغلوب کوردین ولادمیر از قزاقستان شد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز عبداله قمی در کشتی نخست خود دونگ هاجینگ از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله  کیم جی یونگ از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. قمی در دیدار فینال نیز استندر از هند را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.
 
مسابقات شش وزن دیگر این مسابقات فردا یکشنبه برگزار می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.