قناعت و پرهیز از اسراف معنای حقیقی خود را در ماه رمضان بازمی یابد

به گزارش ایرنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: در شرایط کنونی کشور، بزرگداشت رمضان و پاسداشت جایگاه معنوی آن، بیش از پیش در گرو رفتار درست در همه عرصه های زندگی از جمله عرصه اقتصادی است و در این مسیر دولت و دولتمردان خدوم بی تردید می توانند الگو و پیشقدم باشند.

جامعه روحانیت مبارز تهران در ادامه این بیانیه آورده است: دستگاه عظیم اجرایی و اداری ما با کناره گیری قاطعانه از هزینه های بی مورد و نیز با صرفه جویی های مدبرانه در هزینه های بایسته و لازم، به آرمان های نظام اسلامی که همانا شکوفایی فضای سالم اقتصادی است، دست خواهد یافت.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: به جز دولت، صدا و سیما، اصحاب رسانه و صاحبان تریبون نیز باید با پرهیز از دامن زدن به اختلافات و بر در نظر آوردن گوهر مشترک ‘انقلاب و اسلام’ ، به وحدت بیندیشند. این همنوایی دولت و رسانه به ویژه در آستانه ماه ‘قدر’ و ‘قرآن’ پیام قدسیت و معنویت رمضان را آشکار تر می کند.

این بیانیه در ادامه می افزاید: جنگ روانی بدخواهان خارجی و داخلی نظام که اکنون خود را در قامت تحریم ها نمایانده است، همچون همیشه در سایه وحدت و همنوایی میان مسوولان و دستگاه های مختلف نظام جمهوری اسلامی به شکست می انجامد.

سیام**۱۷۲۳**۱۶۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۸۵۱۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.