قنبرزاده: مذاکره ای با علی دایی نکرده ایم

به گزارش ایرنا، پس از اینکه ‘حسین فرکی’ مربی ۲ فصل گذشته نفت تهران این تیم را به مقصد فولاد خوزستان ترک کرد، گمانه زنی های زیادی در خصوص سرمربی جدید این تیم به گوش می رسد که در این بین ازعلی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده نفتی ها یاد می شود.

‘منصور قنبرزاده’ مدیرعامل باشگاه نفت تهران دراین خصوص به خبرنگارایرنا گفت: فهرستی از مربیان مورد نظر خود را تهیه کرده ایم و در حال بررسی شرایط آنان هستیم.

وی افزود: در این فهرست که از سوی اعضای هیات مدیره تهیه شده ۶ مربی حضور دارند که پس از بررس های لازم ۲ گزینه را انتخاب خواهیم کرد و مذاکرات را با آنان آغاز می کنیم.

مدیرعامل نفت تهران در پاسخ به این سوال که گفته می شود،‌ مسوولان این باشگاه با علی دایی مذاکره انجام داده اند، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شده اند، اظهار داشت: دایی یکی از گزینه های موجود در فهرست اولیه باشگاه نفت تهران است، اما هیچ مذاکره ای با وی نشده است که پاسخ منفی هم بگیریم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا خیلی زود تکلیف سرمربی جدید تیم را مشخص کرده و فرصت برای آماده سازی را از دست ندهیم.

قنبرزاده درخصوص فهرست بازیکنان مورد نیاز این تیم که از سوی فرکی ارائه شده بود، گفت: این فهرست کنار می رود تا سرمربی جدید بازیکنان مورد نیاز را به ما اعلام کند.

مدیرعامل نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا اقدام حسین فرکی باعث ناراحتی وی نشده است، عنوان کرد: روز چهارشنبه گذشته مراسمی با حضور وزیرنفت برگزار شد و از زحماتی که حسین فرکی در طول این چند سال برای باشگاه کشید،قدردانی کردیم. باید این فرهنگ را داشته باشیم که وفتی مربیان وبازیکنان قرادادشان به پایان می رسد، بدون مشکل به باشگاه دیگر بروند.

وی درپاسخ به این سوال که هدف تیم فوتبال نفت درفصل آینده لیگ برترچیست؟، گفت: می خواهیم دربین مدعیان باشم، اما با قانون سقف قراردادکه از سوی فدراسیون اعلام شده والبته از سوی بیشتر باشگاه ها رعایت نمی شود، قرارگرفتن در جمع مدعیان سخت است.

قنبرزاده با اشاره به اینکه قانون سقف قرارداد در فوتبال ایران رعایت نمی شود، خاطرنشان کرد: مسوولان فدراسیون باید مدیران و مربیان متخلف را شناسایی کرده و با آنان برخورد کنند، چرا که همه به خوبی می دانند،کدام تیم ها قانون را رعایت نکرده اند وهیچ برخورد نیز با انان نمی شود.

وی افزود: برای اینکه نقاط ضعف تیم خود را برطرف کنیم، بایدبه دنبال بازیکنانی باشیم که قیمت آنان بالاتر ازسقف قرارداد است. ما به این قانون احترام گذاشته و بیش ازحد تعیین شده پول به بازیکنان نمی دهیم اما در مقابل بیشتر باشگاهها با رقم های سنگین نفرات مورد نیاز خود را جذب می کنند.

۳۷۸۳/۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۷۸۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.