قهرمانان لرستانی پارالمپیک لندن وارد شهر خرم آباد شدند

به گزارش ایرنا، دراین مراسم که با حضور استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل، هیات های ورزشی، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در فرودگاه خرم آباد برگزار شد، با اهدا تاج و دسته های گل از ورزشکاران قهرمان و مدال آور لرستانی دراین رقابت های جهانی استقبال و تجلیل شد.

حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان علاقه مند به ورزش در مراسم استقبال از این قهرمانان ورزشی به حدی زیاد بود که مسیر فرودگاه خرم آباد تا ساختمان استانداری کاملا مملو از جمعیت استقبال کننده شده بود.

دراین مراسم باشکوه چهار ورزشکار و یک مربی لرستانی عضو تیم ملی پارالمپیک ایران در میان خیل عظیم جمعیت و بردوش هواداران و مردم قدرشناس لرستان وارد شهر خرم آباد شدند.

همچنین درادامه مراسم ویژه تجلیل از این ورزشکاران قهرمان با حضور استاندار و جمعی از مردم و مسئولان در تالار اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد و با اهدا هدایای نفیسی از این قهرمانان ورزشی تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم با اهدا هدایایی از محسن کاییدی، فرزاد سپهوند، محسن شکری سالاری، حمزه ندری و مصطفی بهرامی اعضای لرستانی تیم ملی ایران در رقابت های پارالمپیک لندن قدردانی شد.

همچنین جوایز دیگری نیز از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی ، هیات های ورزشی و گروههای مردمی به این قهرمانان ملی کشور اهدا شد.

محسن کاییدی، قهرمان لرستانی دراین دوره از رقابت ها برای نخستین بار به عنوان یکی از پرافتخارترین ورزشکاران کشور موفق به کسب دو نشان طلا و نقره از رقابت های پرتاب نیزه و پرتاب وزنه شد.

همچنین کامران شکری سالاری نیز در رشته پرتاب نیزه موفق به کسب گردن آویز نقره شد و فرزاد سپهوند نیز موفق به کسب مدال برنز رشته پرتاب دیسک شد و حمزه ندری نیز در این دوره از رقابت ها بدلیل کسالت و بیماری در رده پنجم قرار گرفت.

۷۲۶۹/۱۶۲۵/ ۳۴۰۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.