قهرمانان چهار وزن اول جام شهید هاشمی نژاد مشخص شدند/ جایزه دلاری برای نفرات برتر

۱۷م آذر ،

قهرمانان چهار وزن اول دهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد که در بهشهر برگزار می گردد با رقابت میان ۱۳۴ کشتی‌گیر مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در روز اول این رقابت ها و در وزن ۵۰ کیلوگرم، ˈ کامبیز وهاب نیا ˈ از بهشهر به مقام قهرمانی رسید ، ˈ سامان کبیری ˈ از تیم فرش مشهد دوم شد و عنوان سوم مشترک به ˈ صابر خانجانی ˈ از بهشهر و ˈ احسان سنچولی ˈ از گلستان رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ، تمام عناوین برتر به کشتی گیران بهشهری رسید و ˈ حسن یزدانی ˈ و ˈ علی علیزاده ˈ اول و دوم شدند و ˈ جواد ضیایی ˈ و ˈ ناصر ضیایی ˈ به طور مشترک سوم شدند.

همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم ، ˈ مصطفی غیاثی ˈ از لرستان به مقام قهرمانی رسید، ˈ حسین طالبی ˈ از بهشهر دوم شد و ˈ پژمان فضل الله تبار ˈ و ˈ مختار مختاری ˈ هر دو از بهشهر سوم شدند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم این رقابت ها نیز ˈ پدرام جمشیدی ˈ از تیم توابع تهران در دیدار نهایی بر ˈ امیر قجر ˈ از بهشهر غلبه کرد و اول شد . در این وزن ˈ مصطفی صادق زاده ˈ و ˈ سینا غلامیˈ از بهشهر به طور مشترک سوم شدند.

به نفرات اول تا سوم این رقابت ها به ترتیب ، ۵۰۰ ، ۳۰۰ و ۱۵۰ دلار جایزه اهدا شد.

در این رقابت ها تیم های خراسان رضوی، مرکزی، لرستان، زنجان، گلستان، گیلان، تهران، توابع تهران، فرش مشهد، کردستان، قزوین، منتخب تیم ملی، ارمنستان، گرجستان، مازندران و دو تیم از بهشهر حضور دارند.

دیداری های ۴ وزن دوم این مسابقات امروز ( جمعه ) برگزار می گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.