قهرمانی: بسیار‌ها را با خودم پایین می‌کشم!

گفته می گردد بعضی از مدیران فدراسیون هم در جریان رشوه گیری داوران بوده و می باشند و به قول معروف «گر پرده برافتد نه تو مانی و نه من».

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران.ماجرای تبانی در فوتبال ایران به مراحل حساس خود نزدیک شده و داور تعلیق شده خط و نشان جالبی برای همتایان خود کشیده است.

به نوشته قانون؛ قطعی شدن محرومیت محسن قهرمانی و کنار گذاشته شدن او از جامعه داوری پایان کار این پرونده جنجالی نخواهد بود.

محسن قهرمانی پس از اعلام محرومیتش و مباحثی که در برنامه ۹۰ در خصوص تبانی او با باشگاه راه آهن مطرح شد با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده و گفته می گردد امیدوار است این رای توسط کمیته انضباطی یا شورای اسیناف شکسته شود.

قهرمانی در تماس با کمیته داوران و دو نفر از مدیران بلندپایه فدراسیون فوتبال تهدید کرده چنانچه او را به این شکل از جامعه داوری دور کنند تمام مسائلی که دربارهٔ جامعه داوری ایران و مدیران فدراسیون می داند را با سند و مدرک رو خواهد کرد.

قهرمانی معتقد است در داوری ایران فقط پای او در این مسائل گیر نبوده و اگر بنا بر محرومیت باشد بسیار های دیگر هم باید تقاص پس بدهند. افشاگری محسن فهرمانی چه بسا فوتبال ایران را با یک تعطیلی مقطعی مواجه کند. دقیقا به همین سبب بود که حجت الاسلام علیپور به بدنساز پرسپولیس گفته بود باید این موضوع را در یک دایره محدود جمع و جور کنیم.

گفته می گردد بعضی از مدیران فدراسیون هم در جریان رشوه گیری داوران بوده و می باشند و به قول معروف «گر پرده برافتد نه تو مانی و نه من».


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. اميد:

    چه خوب حداقل لیگمان پاک می شه گر چه همه جای کشور ناپاکی بیداد می کنه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.