قهرمانی در لیگ‌ اروپا برای‌چلسی مهم است

۱۱اردیبهشت،

آبی ها اولین قهرمان تاریخ چمپیونزلیگ می باشند که در همان مرحله گروهی حذف شدند اما این شانس را دارند که امشب با عبور از باسل، به فینال لیگ اروپا راه پیدا کنند. آنها در دیدار رفت مقابل حریف سوئیسی به پیروزی ۲-۱ رسیدند و سوارس تاکید کرد که او و هم تیمی هایش انگیزه زیادی برای رسیدن به یک فینال اروپایی دیگر دارند.

 به گزرش گل، وی گفت:” لیگ اروپا برای ما بسیار مهم است. قهرمانی در چمپیونزلیگ در سال قبل فوق العاده بود. ما تاش می کنیم تا در لیگ اروپا هم به قهرمانی برسیم. ما با همان شور و اشتیاق سال قبل، به دنبال قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ اروپا هستیم.

قهرمانی دوباره در چمپیونزلیگ دشوار است. امیدوارم که بتوانیم این جام را بالای سر ببریم.  اما در حال حاضر می خواهیم در لیگ اروپا به قهرمانی برسیم؛ این تنها شانس ما برای رسیدن به یک جام در این فصل است و ما آن را کاملا جدی می گیریم. چلسی تیمی است که همیشه به دنبال قهرمانی در جام های مختلف است.”

این ملی پوش برزیلی همچنین ابراز امیدواری که در دیدار فینال لیگ اروپا، با بنفیکا، باشگاه سابقش، روبرو شود. تیم پرتغالی در دیدار رفت مقابل فنرباغچه ۱-۰ شکست خورد.

” اگر ما باسل را شکست دهیم، که کار بسیار دشواری است زیرا آنها تیم بسیار خوبی می باشند که در دیدار رفت کار را برای ما دشوار کردند، دیدار فینال مقابل بنفیکا یا فنرباغچه خواهد بود. باید ببینیم چه رخ خواهد داد اما اگر به فینال برسیم، فینال فوق العاده ای خواهیم بود؛ یک دیدار فوق العاده که می خواهیم در آن پیروز شویم. اگر مقابل بنفیکا هم باشد، باز هم من به دنبال پیروزی هستم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.