قهرمانی ایران‌خودرو در رالی شاهرود

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

ممتازنیوز: مسابقه‌های اتومبیل‌رانی باشگاه‌های کشور پس از یک بار تغییر زمان، در شهر زیبای شاهرود برگزار شد و با قهرمانی تیم ایران‌خودرو در کلاس‌های ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ سی‌سی به پایان رسید.

به گزارش ممتازنیوز، در رالی شاهرود، ۱۱ تیم ایران‌خودرو، سایپا، هیات‌های ورزشی خراسان، خوزستان، مازندران، گلستان، قزوین، آذربایجان، فارس، باشگاه خضرای مشهد و باشگاه ستارگان سرعت با نفرات شاخص خود، ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه هفتم آذر از روبه‌روی پارکینگ شهرداری این شهر استارت زده و ساعت ۳ بعدازظهر جمعه هشتم آذر به کار خود پایان دادند.
تیم ایران‌خودرو در کلاس‌های ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ سی‌سی رالی شاهرود به قهرمانی رسید. در کلاس ۱۴۰۰ سی‌سی، پس از نماینده بزرگ‌ترین خودروساز خاور میانه، تیم‌های باشگاه ستارگان سرعت و سایپا به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کرده و در کلاس ۱۶۰۰ سی‌سی نیز سایپا و هیات خراسان به ترتیب نایب قهرمان و سوم شدند.
لازم به ذکر است، نتیجه مسابقه‌های کلاس ۲۰۰۰ سی‌سی به خاطر اعتراض برخی تیم‌ها اعلام نشد، با این توضیح که تیم اتومبیل‌رانی ایران‌خودرو (قهرمان کلاس‌های ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰) در این کلاس نماینده‌ای نداشت.
راننده‌ها و نقشه‌خوان‌های تیم ایران‌خودرو در کلاس ۱۴۰۰ به ترتیب رضا شالچی و کامران حاتم‌خانی به‌همراه آرمان طاهردوست و پیمان فرازمند بودند. در کلاس ۱۶۰۰ نیز محمد قلعه‌بانی و علی‌رضا مسعودی به‌همراه اشکان مسگرها و وحیدرضا وحدتی حضور داشتند.

نتایج انفرادی کلاس ۱۴۰۰ سی‌سی

مقام اول: آرمان طاهردوست و پیمان فرازمند از ایران‌خودرو

مقام دوم: علی کلهر و مسعود واحدی از سایپا

مقام سوم: رضا شالچی و کامران حاتم‌خانی از ایران‌خودرو

نتایج انفرادی کلاس ۱۶۰۰ سی‌سی

مقام اول: اشکان مسگرها و وحیدرضا وحدتی از ایران‌خودرو

مقام دوم: محمد قلعه‌بانی و علی‌رضا مسعودی از ایران خودو

مقام سوم: علی مشهدی فرد و مسعود سجادی از تیم خراسان


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.