قهرمانی زودهنگام باشگاه دی در لیگ برتر پینگ پنگ

۱۳م اسفند ،

Multimedia_pics_1388_4_sport_335.jpg

باشگاه دی قهرمان زودهنگام لیگ برتر پینگ پنگ مردان شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز تیم باشگاه دی مقابل پتروشیمی نوری ۵ بر دو پیروز شد تا بدون شکست و با ۱۸ امتیاز قهرمان زودهنگام این دوره از رقابت ها شود. تیم باشگاه دی، نوشاد و نیما عالمیان، شایان ملکی و واحد مالمیری را در ترکیب خود دارد.

تیم پتروشیمی بندر امام(ره)، هم که از حضور بازیکنانی همچون اخلاق پسند، مهران احدی، روئین تن و عبادی پور بهره می‌برد و سال قبل هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود در نهایت با کسب ۱۶ امتیاز نایب قهرمان شد. دانشگاه آزاد هم که در این هفته افشین نوروزی را در ترکیب خود داشت توانست با نتیجه ۵ بر صفر مقابل نفت سپاهان پیروز شود. این اولین بازی رسمی نوروزی پس از بخشودگی محرومیتش بود.

قرار است، هفته آخر لیگ برتر پینگ پنگ مردان روز ۱۷ اسفند برگزار شود که تیم‌های پتروشیمی نوری و دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدن به جایگاه سومی لیگ برتر این دوره در تهران در ساعت ۱۴ به مصاف هم خواهند رفت. البته پتروشیمی نوری در صورت پیروزی با نتیجه ۵ بر صفر می تواند عنوان سومی را از آن خود کند، در غیر این صورت حتی اگر این تیم یک گیم به دانشگاه آزاد بدهد، تکلیف تیم سوم جدول رده بندی را گیم شماری مشخص خواهد کرد.

همچنین در این هفته نفت سپاهان و پتروشیمی بندر امام در پایتخت با هم دیدار خواهند کرد و دیدار پایانی و اختتامیه لیگ برترتنیس روی میز نیز بیستم اسفند ساعت ۱۶ در آکادمی بین المللی تنیس روی میز بین دو تیم باشگاه دی و علیصدر همدان برگزار خواهد شد.

جدول رده بندی تا پایان هفته نهم به شرح زیر است:

۱- باشگاه دی ( ۹ برد، بدون باخت، ۱۸ امتیاز)

۲ – پتروشیمی بندرامام (۷ برد، ۲ باخت، ۱۶ امتیاز)

۳ – دانشگاه آزاد ( ۵ برد، ۴ باخت، ۱۴ امتیاز)

۴ – پتروشیمی نوری عسلویه (۴ برد، ۵ باخت، ۱۳ امتیاز)

۵ – علیصدر همدان ( یک برد ، ۸ باخت، ۱۰ امتیاز)

۶ – نفت سپاهان ( یک برد، ۸ باخت، ۱۰ امتیاز)

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.