قهرمان المپیک: دیگر کاری با کشتی ندارم

۲۶م آذر ،

برنده مدال طلای کشتی فرنگی در المپیک لندن گفت: ما در ورزش جایگاهی نداریم و صحبت در مورد ورزش را باید آنهایی که در راس امور می باشند انجام دهند.

به گزارش ممتازنیوز، امید نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند ماه است که نه من با کشتی در تماسم و نه کسی با من کاری دارد. باید سبب این موضوع را از کسانی پرسید که بعد از المپیک هیچ سراغی از ما نگرفتند.

وی افزود: زمانی اگر کسی یک برنز می‌گرفت او را روی سر می‌گذاشتند، اما الان طوری شده که قهرمان المپیک به چشم آقایان نمی‌آید و نمی‌دانم به چه چیزی فکر می‌کنند! بهتر است مسئولان پول‌ها را در فوتبال خرج کنند تا آقایان از سیاست به ورزش بیایند و مدیریت کنند، بعد چند مربی به درد نخور از رده خارج بیاورند و پول‌ها را بخورند. هر چند که اگر مدیریت بلد بودند کار خود را رها نمی‌کردند و به ورزش نمی‌آمدند.

وی افزود: من دینم را به ملت، پرچم کشورم و رهبرم ادا کرده‌ام و دیگر با کشتی کاری ندارم. تیم ملی و کشتی هم مبارک آقایان باشد.

نوروزی سبب این تصمیم خود را مسئولان ورزشی دانست و تصریح کرد: باید از کسانی بپرسید که سراغی از قهرمانان المپیک نمی گیرند، البته من گله‌ای ندارم، ولی این رفتارها خوب نیست.

فرنگی کار ۶۰ کیلویی تیم ملی همچنین دربارهٔ تعطیلی اردوی کشتی فرنگی توسط محمد بنا، گفت: چند ماه است که با کسی در تماس نیستم و در جریان این اتفاقات نبوده‌ام. قرار هم نبود در اردو حضور داشته باشم، ولی آقای بنا هم حق دارد تا برای فرنگی کاران درخواست امکانات کند تا بتوانند اردو برگزار کنند.

نوروزی در پایان تاکید کرد: اگر روزی قدر امید نوروزی و امثال او را دانستند بیایند تا صحبت کنیم و در خدمت شان باشم، ولی صحبت را فعلا کسانی که رییس و مدیر و قهرمان شده‌اند و مدعی می باشند انجام بدهند، نه کسانی مثل من که جایگاهی نداریم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.