قهرمان المپیک نایب قهرمان آسیا شد

۲۹فروردین۱۳،

تیم ملی کشتی فرنگی ایران که عنوان قهرمانی بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ را در کارنامه دارد، به مقام نایب قهرمانی آسیا بسنده کرد.

به گزارش ممتازنیوز، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بیست‌وششمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با سه مدال نقره، دو برنز و ۵۰ امتیاز به مقام دوم دست یافت.

کره‌جنوبی با ۵۸ امتیاز (۴ طلا و یک نقره) به مقام قهرمانی و قزاقستان با ۴۹ امتیاز (یک طلا، یک نقره و دو برنز) به عنوان سومی رسیدند.

همچنین تیم‌های قرقیزستان ۴۷ امتیاز، ژاپن ۳۷ امتیاز، چین ۲۸ امتیاز، هندوستان ۲۸ امتیاز، ازبکستان ۲۷ امتیاز تاجیکستان ۱۸ امتیاز و عراق ۱۳ امتیاز در مکان‌های چهارم تا دهم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

در این مسابقه‌ها عبدالمحمد پاپی (۶۰ کیلوگرم)، مهدی زید‌وند (۶۶ کیلوگرم) و هادی علیزاده پورنیا (۷۴ کیلوگرم) به مدال نقره دست یافتند و طالب نعمت‌پور (۸۴ کیلوگرم) و داود گیل‌نیرنگ (۹۶ کیلوگرم) صاحب مدال برنز شدند.

رده بندی انفرادی این مسابقات

از نکات قابل توجه این رقابت‌ها حذف بشیر باباجان‌زاده (۱۲۰ کیلوگرم) و مهدی حاجی‌پور (۵۵ کیلوگرم) در دور دوم این رقابت‌ها بود. البته مسئولان و کادر فنی ایران قضاوت‌های مغرضانه داوران در رقابت‌های باباجان‌زاده، نعمت‌پور و گیل‌نیرنگ را عامل شکست این کشتی‌گیران عنوان می‌کنند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های سال قبل کره جنوبی با ۵۴ امتیاز (سه طلا، یک نقره و یک برنز) به مقام قهرمانی آسیا رسیده بود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.