قهرمان لیگ کوهستان ۹۰ در مازندران معرفی می گردد

۲۳ آبان ،

سومین و آخرین مرحله از رقابت های لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور در رشته کوهستان، از ۲۴ آبان به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سومین و آخرین مرحله از رقابتهای لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور در رشته کوهستان از ۲۴ آبان ماه به مدت ۲ روز به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان مازندران و در شهرستان چالوس برگزار خواهد شد.

زمان پذیرش تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه خواهد بود.

در این دوره ازمسابقات، رکابزنان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو ماده ( دانهیل و کراس کانتری) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

تاکون برای حضور در این دوره از رقابتها، ۴ تیم( هیئت دوچرخه سواری گلستان و ترافیک تهران الف و ب و هیئت دوچرخه سواری همدان) اعلام آمادگی کرده اند.

سومین مرحله از رقابتهای لیگ کوهستان آقایان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور( محمدرضا فرهمند، حسن صدوقی راد، ابراهیم صادقی، شمس اله مظاهری، جعفر رنجبران و اکبر کلانتری) به عنوان داور، آهاب احمدی به عنوان سرپرست فنی، تقی خدادای به عنوان سرپرست اجرایی، اسد هاشم وند به عنوان سرداور و محمدرضا فراهانی به عنوان طراح مسیر برگزار خواهد شد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.