قهرمان مرد تا برد! / صعود اسپانیا و ایتالیا از گروه سوم

به گزارش خبرآنلاین؛دقیقه ۸۷ و نفس راحتی که دل بوسکه کشید. پاس فوق العاده فابرگاس،از خود گذشتگی اینیستا و ضربه ای که خسوس ناواس به توپ زد باعث شد تا اسپانیا از سد کرواسی بگذرد و با ۷ امتیاز به عنوان تیم نخست از گروه سوم به مرحله بعدی رقابت های جام ملت های اروپا صعود کند.
در این بازی که امشب در ورزشگاه گدانسک آره‌نا اوکراین برگزار شد انصافا کرواتها عملکرد خوبی مقابل قهرمان داشتند و تا زمانی که ناواس دروازه آنها را باز کند بازی قابل قبولی را انجام داده بودند اما انجام بازی خوب برای آنها کافی نبود تا بتوانند راهی مرحله بعد شوند.آنها اگر می خواستند که این اتفاق بیفتد باید اسپانیا را شکست می دادند چون در بازی همزمان ایتالیا دو گل به ایرلند زده بود و تنها راه صعو کروات ها شکست دادن قهرمان بود.اتفاقی که هرگز نیفتاد تا آنها دو امتیازی باقی بمانند و وداع تلخی با جام ملت های اروپا داشت باشند.
در دیگر بازی که همزمان با دیدار فوق برگزار شد دو تیم ایتالیا و ایرلند به مصاف هم رفتند.لاجوردی پوشان که می دانستند برای صعود فقط باید مقابل این تیم برنده شوند دقیقا همین کار را انجام دادند و با به نمایش گذاشتن یک بازی تمام ایتالیایی موفق شدند حریف خود را شکست دهند.
هر چند که در بیشتر دقایق بازی،به خصوص پس از گل نخست آبی پوشان این ایرلندی ها بودند که به سمت دروازه حریف حمله می کردند اما در نهایت ایتالیایی ها بودند که علیرغم پیش بینی ها اخیر توانستند به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.کاسانو در(دقیقه ۳۵) و ماریو بالوتلی (در دقیقه ۹۰) توانستند گل های تیم ملی ایتالیا را به ثمر برسانند.
با این حساب دیگر کار این گروه به اما و اگر و احتساب بازی های رودرو کشیده نشد و اسپانیا با ۷ امتیاز به عنوان تیم اول و ایتالیا با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی جام ملت های اروپا شدند.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.