قهرمان کیک‏‌بوکسینگ جهان: گناه من قهرمان آسیا و جهان بودن است؟!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

قهرمان مثبت ۶۳ کیلوگرم کیک‌‏بوکسینگ در فستیوال هنرهای رزمی جهان، دل پری از مسئولان دارد و می‏‌گوید: درد و دل ما شنیده نمی‏‌شود.

مصطفی حسنوند در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با بیان اینکه بعد از بازگشت از مسابقات جهانی کیش کسی از هیئت رزمی و اداره کل ورزش و جوانان iبه استقبال ما نیامد، افزود: حتی هزار تومان هم از سوی مسئولان استان iبه ما کمک نشده است.

وی خاطرنشان نمود: سه سال است که iبه تربیت بدنی می‏‌روم و احکام قهرمانی‏‌ام را نشان می‏‌دهم ولی هیچ کمکی iبه ما نمی‏‌شود. در این فستیوال iبه عنوان فنی‏‌ترین بازیکن شناخته شدم ولی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان من را نمی‏‌شناسد.

حسنوند عنوان نمود: قهرمانی‏‌ها iبه اسم هیئت همه می‏‌شود ولی هیچ‌گونه iبها‏‌ای برای ورزشکاران و قهرمانان نمی‏‌کنند. هیئت رزمی لرستان از من برای تهیه بلیت مسابقات جهانی کیش درخواست پول نموده که این کار بسیار زشت و خجالت‏‌آور است. هیئت همیشه مدعی است که بودجه ندارد آیا با نبود بودجه می‏‌توان قهرمانان را حمایت نمود؟

قهرمان کیک بوکسینگ جهان با بیان اینکه، آیا گناه من قهرمانی در آسیا و جهان است؟ اضافه نمود: هیئت استان حتی یک تبریک پیامکی هم نداده و سبب اینکه قهرمانی ما کمرنگ شده، هیئت است. این کارهای هیئت دلسردی ورزشکاران را iبه دنبال دارد.

این ورزشکار لرستانی با اشاره iبه اینکه پاداش یک قهرمان کمتر از ۵۰ هزار تومان است، یادآور شد: بسیار کم‏ توقع هستیم و پاداش‏‌های قهرمانی ما طی ۳ سال قبل پرداخت نشده که این اجحاف در حق ماست. رئیس هیئت در چند سال قبل iبه باشگاه ما که چندین قهرمان آسیا و جهان را تربیت نموده حتی یک بار نیامده و این در حالی است که من، میثم عباسی و مرتضی سردار که در این فستیوال مدال گرفته‏‌ایم از باشگاه یادگار کربلا رشد نموده‏‌ایم.

وی با بیان اینکه برای تهیه گرم‏کن از جیب خودم iبها نموده‌‏ام، بیان نمود: iبها مسافرتهای انتخابی تیم ملی را خود ما پرداخت می‏‌کنیم و هیچ‌گونه حمایت مالی و معنوی نمی‏‌شویم. پلاتین در دستم است و درآوردن آن iبها‏‌بر بوده و نمی‏‌توانم کاری انجام دهم.

حسنوند با ابراز گلایه از صداوسیما مرکز لرستان که iبه این مسابقات و استقبال ورزشکان کم‏‌لطفی نموده، تصریح نمود: ورزشکارن سایر استان‏ها که در این فستیوال مدال گرفته‏‌اند صداوسیمای استان‏شان برای آنها سنگ همه گذاشته بود اما در استان ما همیشه از اینگونه مراسم محروم هستیم.

وی در پایان با اشاره iبه این که ۷ بار iبه عنوان فنی‏‌ترین ورزشکار کشور انتخاب شده‏‌ام، خواستار توجه ویژه اداره ورزش و جوانان و هیئت رزمی لرستان iبه قهرمانان شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.