قهوه تلخ؛ تجربه‌ای که سازندگانش را نابود کرد

۲۹ آبان ،

مهران مدیری این روزها سریال تازهش در شبکه خانگی را در دست تولید دارد،اما تهیه کنندگان˝قهوه تلخ˝گویا نمی توانند شرایط را برای پایان این سریال محیا کنند.

به گزارش تفسیری خبرنگار هنر آنلاین،شنیده ها حاکی از این است که این روزها مهران مدیری مجموعه تازه خود برای شبکه نمایش خانگی”ویلای من”را در دست تولید دارد و قرار است فیلمبرداری آن به زودی آغاز شود.
 

اما بسیار ها هنوز از مدیری به خاطر پایان “قهوه تلخ”دلخور می باشند.سریالی که چندبار قطع و وصل شد و سرانجام با پایان فعالیت تهیه کنندگانش،پایان سریال هم ناتمام ماند.نقش مدیری به عنوان کارگردان این مجموعه در ابتدا بخشی از دلایل توقف سریال را متوجه او میدانست اما بسیار زود مشخص شد که برادران آقا گلیان به دلایل نامعلومی تمامی کارهای خود را متوقف کرده اند و این توقف به نوعی تا امروز هم ادامه دارد.
 

به نظر می رسد برادران آقا گلیان با پیشینه ای قوی از نظر تولید سریال، با تولید”قهوه تلخ”در دامی گفتار شدند که فعالیت تشکیلات آنها را متوقف کرد و سبب شد نتوانند همین سریال را هم به پایان برسانند.تنها برنده در این میان مهران مدیری بود که تجربه های خود را در کار با شبکه نمایش خانگی افزایش داد و و از اولین تجربه یک کار،درس هایی گرفت که حالا شاید در تهیه و توزیع”ویلای من”به کارش بیاید.
 

اما از دور اینگونه به نظر می رسد که بها های تولید این سریال در کنار بعضی مسائل دیگر،باعث شد این برادران تهیه کننده فعلا دست از فعالیت بکشند و در حال حاضر هم هیچ خبری از آنها نیست.تماس خبرنگار هنر آنلاین با شماره خانم ملک زاده روابط عمومی سریال”قهوه تلخ”و سایر آثار گلیان تصویر هم به سبب خاموش بودن مکرر موبایل ایشان اموفق بود و اصولا معلوم نیست در دفتر این برادران چه می گذرد.
 

شنیده شده مهران مدیری تمایل به پایان “قهوه تلخ”داشته است اما کنار کشیدن تهیه کنندگان سبب شده که او هم از ادامه کار انصراف دهد و حالا در”ویلای من”خودش تهیه کننده سریال هم هست تا دیگر چنین اتفاقاتی برایش رخ ندهد.
 

در این میان “قهوه تلخ”هم تبدیل به خاطره ای در تاریخ رسانه ها،نمایش خانگی و طنز تلویزیونی در ایران شد.خاطره اولین تجربه ای که با سکته های مکرر جلو آمد اما در نهایت از بین رفت و سازندگانش را هم با خود به زیر کشید.
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.